1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6630+real player+muisti lopussa...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Repro, 30/8/06.

1. Repro

Tykkäykset:
    0
    Olen nyt tässä koettanut yön tunteina löytää haulla vastausta seuraavaan onnistumatta. Mikä on pielessä kun yrittää katsoa ylen uutisia niin tulee virhe "muisti on täynnä, sulje sovelluksia ja yritä uudelleen". Sovelluksista ei ole käynnissä kuin puhelin, luurissa kiinni 512 mt:n kortti,muistia on vapaana.

2. Skyman

Tykkäykset:
    0
    Minulla tekee aivan samaa 6680:n kanssa, puhelimen boottaaminen auttaa mutta vain hetkellisesti vaikka ei muita ohjelmia olisikaan päällä ja nimenomaan juuri tuon ylen kanssa.
    Samaa asiaa herjaa jos yrittää ottaa valokuvaa samalla kun esim Wlirc on päällä.

Voisikohan vaikuttaa jos puhelimeen on asennettu liikaa ohjelmia?

3. Repro

Tykkäykset:
    0
    Tämä öinen projekti jatkuu, nyt onnistuin katsomaan uutiset Nokian "Kanavat" palvelun kautta, Ylen kautta jatkuu sama "Muisti..." linja. En tiedä auttoiko asiaa se että laitoin Real Playerista proxyn käyttöön... Eikö tosiaan missään ole selkeitä ohjeita, kuinka asetusten pitäisi olla että saisi tämän(kin) asian toimimaan.

4. harde20

Tykkäykset:
    0
    Onko puhelimen muisti mitenkä täynnä?Voisko se vaikuttaa muistista kälättämiseen.

5. Repro

Tykkäykset:
    0
    "Muisti täynnä", kuinka paljon muistia pitää olla jotta palvelu toimii. Tuo Skymanin bootti toimii mutta ei helv..Pitäähän tähän olla jokin järkevämpikin tapa miten palvelu toimii, "mua ei huvita enää mikään" eli soitellen Yleä kohti

Jaa tämä viestiketju