1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6630 PELIT

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Ronaldo13, 14/2/05.

1. Ronaldo13

Tykkäykset:
    0
    Saako 6630 Super Mariota tai Worms peliä???

Olen ettinyt jo useita hikisiä tunteja netistä mut ei oo löytyny........ help!!!

2. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
  3. Ioannes

Tykkäykset:
    0
    Sori jos vaikutan tyhmältä mutta 6630 on eka tällainen kunnon puhelin mulla jonkun 3210 jälkeen, joten olen sitten ihan pihalla kaiken kanssa. Vehje on ollut mulla kaksi kuukautta enkä ole saanut ladattua ainoatakaan peliä, joten mitenköhän mahdollisesti onnistuisi?
    Ja turha sitten alkaa puhumaan mistään wap-gprs-lan-mc-g3-blaa-blaa sotkusta ellei ole valmis selittämään päälle koska tuo ei sano minulle yhtään mitään :D Sonerakauppiaskin selitteli symbianin tiedostomuodoista ja internetistä ja bluetoothista ja ohjasi vaan tälle sivustolle kun kysyin että miten saan tähän pelejä. Mitä tapahtui sille että mennään jonnekkin buumi.nettiin ja lähetetään pari tekstiviestiä ja ladataan tuote kännykkään? Argh kun on vaikeeta. Auttakee joku!

4. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Eipä tuo pelien lataaminen niin kovin vaikeata ole. Ensinnäkin varmista että korttiisi on aktivoitu gprs palvelu päälle

1. Tilaa oman operaattorisi asetukset puhelimeen, ja kun saat ko. asetusviestit ota ne samalla käyttöön.

2. Esim mainitsemasi buumi.net toimii siten että katsot www sivuilta pelin jonka haluat tilata. Lähetät tekstiviestin buumi.netin antamaan numeroon. Paluuviestinä saat linkin josta puhelin käy itse hakemassa pelin käyttäen apuna juuri mainitsemaani gprs yhteyttä. Kun puhelin on ladannut pelin kysyy se seuraavaksi että asennetaanko sovellus puhelimeen. Asennuksen jälkeen pitäisi puhelimeen ilmestyä peli-ikoni puhelimen päävalikkoon.

Tuossa nyt karkeat ohjeet.

Jaa tämä viestiketju