1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6610:n värinä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jay20, 23/11/03.

1. Jay20

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan keksinyt mitään konstia jolla 6610:n saisi värisemään hieman äänettömämmin? Nykyinen vibrasta lähtevä "tärinä-ääni" on nimittäin melkoisen kova. Kun puhelin alkaa tunnilla värisemään olisi mukava jos ainoastaan minä itse huomaisin sen, ei luokan toisella puolella istuva henkilö..

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Voit aina avata luurin ja laittaa vastuksen värinämoottorin ja luurin väliin. Sillä se ainakin hoituu. Muuta konstia en keksi.

3. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Sehän pitää siksi ääntä kuin näppäimet tärisevät? Ku ne ei mitään kovin ihmeellistä tekoa taida olla ja kun puhelin alkaa tärisemään niin samalla näppäimet tärisee jotka pitävät sen isoimman metelin. Homma jotkun piraatti kuminäppylät. :D

E: Emmä kyllä sitä kovin häiritseväksi ole todennut, edes tunnilla ellei se ole pöydällä ja ala tärisee siitä vasta meteliä tulee.

4. AoK

Tykkäykset:
    0

Ja heihei takuulle.

5. Jay20

Tykkäykset:
    0
    Aivan - toi se ongelma onkin.. Kumma kyllä 6100 on paljon hiljaisempi

6. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Ittel on tollanen aikas passelin kokoinen vyölaukku (ei nokian alkuperänen) ja siinä aina kannan nii ei ainakaan mulla ole häiritsevästi kuulunu. Kyllä sen kuulee ku tärisee, mut yleensä kyl siihen vastaa, vaikka olen koulussa. :D

E: Eiks sen saa sitten ainakin hiljennettyä värinän? Tolla punasen yläpuolisella napilla. Normaalitilassa "Nimet" lukee. Sillä ainakin soittoäänen saa hiljennettyä. Taitaa saada värinänkin.

7. hessu_p

Tykkäykset:
    0
    mulla oli samaa ongelmaa, mutta huollossa laittoivat akun ja puhelimen väliin (siis puhelinta takaa katsottuna akun oikean kyljen ja "akkuloven" oikean puoleiseen seinämään) kumitiivistetarran. en tiedä auttoiko tämä toimenpide tohon ongelmaan mutta se ja kaikki muu mitä huollossa tekivät, niin auttoi! ei enää pärise häiritsevästi...

8. Arska99

Tykkäykset:
    1
    Vanha vielä kerran henkiin:

minkä vahvuinen ja miten kuuluva on 6610:n värinä, jos sitä vertaa 6510:iin?

9. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Tiedä sitten onko yksilöllisiä eroja noissa värinöissä ja tärinöissä, mutta olen nähnyt ja kuullut 8310:n, joka tekstarin tullessa sanoo ensin (pienellä fontilla ja äänellä): piip piip ja sitten PÄRRRÄRRR TÄRRÄRRR. Kännykkä tuolissa ( muovinen puhallettava "nojatuoli") ollessaan se vaeltaa pitkin pöytää.

Jaa tämä viestiketju