1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6610 näyttö rikki – kuinka vaikea vaihtaa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Tigger, 20/7/04.

1. Tigger

Tykkäykset:
    0
    6610 otti yhteen lattian kanssa ja näyttö meni lukukelvottomaksi. Kustannusten minimoimiseksi vaihtaisin näytön mielelläni itse, onko kenelläkään tietoa kyseisen operaation vaikeustasosta sekä tarvittavista välineistä? Lukisin mielelläni ohjeita ja vinkkejä henkilöiltä, jotka ovat suorittaneet kyseisen operaation aiemmin ja mielellään onnistuneesti. Näyttömoduuleita taitaa saada ainakin Polkumyynnistä...

2. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Helppoa kuin heinän teko, puhelin torx kutosella auki, vanha näyttö mäkeen ja uusi tilalle, sitten takasin kasaan ja jos ei yhtään osia jäänyt yli niin toimenpide on suoritettu onnistuneesti.

3. Tigger

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia paljon nopeasta vastauksesta! Millä tavoin näyttömoduuli kiinnittyy piirilevyyn?

4. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    6610 : ssa näyttö lähtee lähes suoraan nostamalla se pois. Ei ole mitään ruuvikiinnitystä. Vähän heiluttelet näyttöä varovasti ja samalla nostat. Erittäin helppo ottaa pois.

5. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Noi näytöt ainakin mun mielestä kandee vaihtaa yleensä itse kun Nokian omat huollot ottavat niistä ihan kohtutonta maksua. Toi näytön vaihto yleensä kai onnistuu vain torx 6 avainta käyttäen. Mutta jos vähänkään epäilee omia taitoja niin ehkä kannattaa kysya apun vaikka kaverilta joka homman osaa että ei hajota mitään.

6. VS79

Tykkäykset:
    0
    ...saakohan niitä näyttöjä ihan "normaalista" kaupasta, eli jostain puhelinkaupasta, eli muualtakin kuin netistä tilaamalla...?

7. Hepokatti

Tykkäykset:
    0
    YV:tä laitettu.

8. VS79

Tykkäykset:
    0
    Samoin.

Jaa tämä viestiketju