1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6610 + logomanageri = luuri huoltoon!?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Joe Hutton, 19/7/03.

1. Joe Hutton

Tykkäykset:
    0
    Missä voi olla vika kun Logomanagerilla puhelinmuistion mirrorointi jumitti puhelimen niin että sitä ei saa enää päälle. Virtaa tulee noin sekunniksi ja sitten puhelin "kaatuu".

Puhelimessa on uusin softaversio ja Logomanageri on 1.2.9.

Onko 6610:ssä jotain muuta tapaa resetoida kuin akun irrottaminen. (ei auttanut tässä asiassa)?

Joe

2. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Ei kai, mut älä vaa sano et sä leikit logomanagerillä. Muuten et saa sitä koskaan kuntoon :) Et sano vaan et se sammahti yht'äkkiä. Jos haluat käyttää luuriasi viellä ;)

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Logomanagerihan ei toimi kyseisen luurin kans. Värinäytöllisiin luureihin ei oo virallista eikä epävirallista tukea. Jos kuitenkin sait jotenkin yhteyden päälle niin on mahdollista että se on sekoittanu sen luurin.

4. Joe Hutton

Tykkäykset:
    0
    Kyllä Logomanager tukee värinäyttöisiäkin puhelimia, kuten esim tuota 6610:aa. http://www.logomanager.co.uk/help/Introduction/Phones.html - siksihän mä tuon asensinkin itelleni kun tuo Logomanageri on ollut hiton hyvä ohjelma 7110:aan (mun vanha puhelin).

Ja hassua tuossa on se että mä vain mirroroin vanhasta puhelimesta tietoja. Itsekseni kun asiaa funtsin niin luulen että tuon 6610:n surmaksi kävi 7110:ssa olleet startup logot ja muut logot.. Mitään muuta "syytä" en keksi. Keksiikö joku muu jotain hyvää arvausta?

Joe

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Katoppa. Sinne on tullu tuollainenkin lisäys. Eli puhelinluettelo/phonebook pelittää noissa värinäytöllisissäkin luureissa. Mitkään logot ei siis pitäisikkään toimia.

6. Joe Hutton

Tykkäykset:
    0
    Noniin, raportoinpa miten tuossa sitten kävi..

Vein luurin huoltoon ja tänään aamusella sain pois. Huolto tiskillä ukko tuumasi että laitettiin uus softaversio niin jo lähti pelaamaan.. (tosiasiassa tuossa oli jo 4.74 versio jo valmiiksi ennen mun säätöäkin). Eli typistettynä, jos joku häslää samalla tavalla ja etsii searchilla helpotusta, ohje on tämä: Luuri huoltoon softapäivitykseen :)

Joe

Jaa tämä viestiketju