1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6610 kootut bugit & viat

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Duunari, 28/4/03.

1. Duunari

Duunari

Tykkäykset:
    12
    Olen ostamassa kyseistä mallia joten kaikki kiinnostaa. Ja tässä olisi yhteinen paikka kaikille vioille tässä mallissa.

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Wappiselaimessa on aika paljon bugeja. En nyt jaksa listata kaikkia mutta yksi ärsyttävä on se kun luuri ei jostain syystä yhdistä itseään verkkoon. Se vain yhdistää ja yhdistää ilman tulosta. Rebootti auttaa.

Aina joskus näytön kontrasti menee täysille valmiustilassa ja kontrastin säätö ei auta. Rebootti auttaa.

3. John

Tykkäykset:
    0
    juuri aivan niin..
    olen kanssa ostamassa myös 6610:ä
    joten topicci kohdallaan

4. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Täällä taas yksi uusi 6610:n ostaja ehdokas. Tuollaiset bugit on aika harmittomia.

5. John

Tykkäykset:
    0
    toivon mukaan ei tää topicci isoksi paisu ;)

6. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Jos nyt jatketaan selainbugeja niin joskus luuri herjaa että joku sivu on tuntematon tiedostomuoto. Siihen auttaa välimuistin tyhjentäminen.

Näytön värinä kai lasketaan ominaisuudesksi. Värinä ei kyllä minua häiritse ja uusimmassa softassa se on erittäin pientä ja vain tietyn värisekoituksen kuvilla.

Luuriini on tullut bsod ;) (näyttö menee musta-siniseksi). Kun painaa jotain nappia niin luuri menee valmiustilaan ja toimii hyvin. Tätä tapahtuu TODELLA harvoin ja sekin silloin kun surffaa :).

Jos nyt joku vikakin pitää löytää niin HF irtoaa poppari portista aika helposti.

Kirjoittelen sitten kun keksin lisää.

Tämä luuri ei kyllä todellakaan ole mikään bugipesä. Bugeja ei pahemmin ole muualla kuin selaimessa.

7. wesqu

Tykkäykset:
    0
    Softaversiossa 4.18 bugi. Kun näytönsäästäjä on päällä ja jossain soittajaryhmässä oleva soittaa niin valot ei syty kun puhelin soi.
    Kuulokkeen lievä rätinä(?)

8. vh

Tykkäykset:
    2
    Itselläni on 6610 ollut varsin kovassa käytössä muutaman kuukauden ja olen todennut kaikki edellämainitut bugit. Ne kuitenkin ilmenivät jo 6510:ssa ja 8310:ssa eli eivät siis ole ainoastaan 6610:n ominaisuuksia.

Mainitut bugit ovat kuitenkin niitä ainoita joita olen havainnut ja itse olen erittäin tyytyväinen puhelimeen!

9. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ei ainakaan 7210:ssä ollu mitään väliä oliko näytönsäästäjä päällä vai ei

10. wesqu

Tykkäykset:
    0
    Mulla mun mielestä on... Noh bugi kuitenkin :)

11. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Puhelimesta ei varmaan saa oikeaa kuvaa jos kuuntelee vaan mitä kaikkea siinä on vikana. Hyviäkin ominaisuuksia luurista meinaan löytyy. =)

12. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tuskinpa se tuosta päivityksestä korjaantuu, sillä se on ennemmänkin ominaisuus. Niin ja lyhyesti vielä en voisi enää enempää olla kanssasi samaa mieltä. Nämä kaksi herraa tuolta Satakunnasta kinastelevat ja lähettävät niin lapsellisia viestejä toisilleen monessa ketjussa. Asiallekin voisi tehdä jotain.

13. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Anteeksi kun nyt vielä jatkan tästä aiheesta, mutta täytyy minunkin oma mielipiteeni asiasta heittää. Thelmin viestit olivat mielestäni ihan asiallisia, sillä hänhän vain huomautti "kinastelijoille" että keskustelussa on ajauduttu hieman sivuraiteille. Näin sen pitää ollakin. Ei mitään asiatonta.

Todellakin asiatonta on mielestäni se, kun jotkut rupeavat foorumilla yleisesti kinaamaan siitä, sammuiko puhelin eilen koulussa vai sammuiko se kotonakin. Siis haloo! Tällaisella asialla ei varmaankaan ole kovin suurta merkitystä muiden foorumilaisten kannalta! Kuten monesti on jo sanottukin, hoitakaa tällaiset asiat vastaisuudessa yksityisesti. Voi huhhuh...

Ja nyt vastaan itse aiheeseen. Tähän olen listannut puhelimesta löytyviä bugeja/vikoja. Jotkut ovat varmastikin korjattavissa softapäivityksellä, mutta ainakin uusimmasta softasta, 4.18, nämä löytyy:

- Pari bugia selaimessa
    - Näyttö väreilee vähän
    - Muistia liian vähän
    - Näyttö on huono
    - Valikot hitaita
    - Ääni särisee
    - Pop-port on löysä
    - Näppäimet natisevat
    - Huonosti asetellut näppäinvalot
    - Näytön taustavalon toimimattomuus soittajaryhmään kuuluvan henkilön soittaessa

Kaikenkaikkiaan puhelin on minusta kannattava ostos. Yllä luettelemistani bugeista/vioista itseäni henkilökohtaisesti haittaavat vain muistin vähyys, äänen särinä, Pop-portin löysyys (onpas metka sana) ja näppäinten natina. Näytön väreilykin on huomattavissa, mutta varsinaisesti siitä ei ole haittaa. 6610:aan olen siis tyytyväinen, hintakin oli mielestäni kohtalaisen edullinen. Suosittelen.

14. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    toi pop portin ongelma on tosiaan ongelma...selvä suunnitteluvirhe
    eikö stereo radiota saa muutren toteutettua? vai miksituolainen löysä liitin täytyy olla

15. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    kyllä varmasti saisi toteutettua muutenkin, tuo pop-port on kyllä todella paha virhe Nokialta ainakin nykyisellään. siinä on sellainenkin kun siitä kuulokkeen johdosta painaa ja ei paina niin ääni voimistuu ja madaltuu.

16. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jo aiemmin mainittiin, että Pop-port on löysä ja sitä ei kai korjata voi mitenkään. Eihän bugeja ole myöskään näppäinten natina, huonot valaistukset näppäimissä ja äänen särinä. Millälailla näyttö on huono? muistia voi tulla lisää seuraavissa softapäivityksissä, kuten 3510i:n kohdalla tapahtunut. Näytön väreily ei myöskään ole bugi. Ei nyt pahemmin bugeja ole, joten tältä perustalta en osto kohdettani lähde vaihtamaan esim. 5100:n suuntaan.

17. bentseeni

Tykkäykset:
    0
    Pelejä pelattaessa on tällainen ongelma:
    Kun et paina näppäimiä noin 15 sekuntiin, niin valot sammuu hetkeksi ja käynnistyy heti uudelleen. Välillä tosi ärsyttävää.
    Lisäksi toisinaan näyttö muuttuu huomattavasti tummemmaksi ja epäselvemmäksi kuin normaalisti, tätä tapahtuu varsinkin jos pelaa pelejä...

18. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ei toi valojen sammuminen oo mun käsittääkseni bugi vaan noi pelit ilmeisesti käyttää ihan normaalia valojen sammumis systeemiä kuin vakio tilassakin eli kun et paina tiettyyn aikaan niin ne sammuvat kuten perus tilassakin

19. bentseeni

Tykkäykset:
    0
    Ei ne valot sammu, vaan ne vaan välähtää. Eihän niiden pitäis sammua kun pelejä pelataan...

20. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    siks ne välähtää koska noi pelit käyttää just sitä normaali vakio sammumis syteemiä ja kun se tietty aika on kulunut (15sek?) niin valot sammuu mutta noi pelit on tehty siten että ne syttyy heti takaisin

Jaa tämä viestiketju