1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6610 ja aina päällä oleva taustavalo

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Joe Hutton, 29/7/03.

1. Joe Hutton

Tykkäykset:
    0
    Nyt on taas yksi ihmeellinen tilanne lisää.. Tarvitsisin 6610:n käyttäjien kokemuksia näytön valosta. Huomasin nimittäin sellaisen ovelan jutun että mun 6610:ssä on taustavalot _aina_ päällä.

Näin se toimii. Esimerkiksi näyttön säästäjän ollessa päällä vaikka keskellä yötä kun vertaan puhelinta toiseen 6610:iin niin toinen puhelin on _täysin_ pimeänä näytöltään mutta toisessa näkyy selvästi kellon aika. Valot oikein loistaa pilkkopimeässä vaatekaapissa (käytetty testiympäristö!) Sama valojen loiste näkyy myös näppäinten ollessa lukossa. Kun näyttö on ns. aktiivinen eli puhelimen kanssa leikitään niin näyttöjen kirkkaus on ihan silmämääräisesti samalla tasolla. En ole vielä ehtinyt asiaa huollossa ihmettelemään mutta asetukset tarkistin ja molemmissa puhelimissa oli identtiset näytön asetukset.

Eli mikähän tuossa mun puhelimessa nyt on, eipä silti, feature on ihan kiva näin silmälasipäiselle pöllölle joka ei näe yöllä herätyskellosta aikaa muuten kuin laittamalla lasit päähän. Kuitenkin olisi ihan kiva tietää että mistä tuon featuren saa päälle/pois jne. Äkkiseltään arvioiden akun kesto on radikaalisti heikompi mun puhelimessa jos verrataan toiseen 6610:iin missä näyttö on pimeänä normaaliin tapaan.

Joe

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla ohjelmabugi. Itselläni on uusin ohjelma ja viime viikkoina olen huomannut saman asian, kuluttaa kyllä akkua aika reilusti. Raportoin asiasta nokialle ja lupasivat et asia tutkitaan...

3. Joe Hutton

Tykkäykset:
    0
    Ei ole pelkästään ohjelmabugi, jotain muutakin täytyy olla. Noissa molemmissa puhelimissa (oma ja emännän) mitä olen päässyt vertailemaan on sama 4.74 ohjelmaversio.

Joe

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyse on ohjelmabugista ei mistään muusta, se että on ohjelmabugi tietyssä versiossa ei tarkoita sitä että se esiintyy kaikissa koneissa. ihmiset käyttää puhelimia eri lailla jne. jne.

Jaa tämä viestiketju