1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600i slide natisee

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Borat, 1/9/09.

1. Borat

Tykkäykset:
    0
    Ostin vaimolle Nokia 6600i liukukannellisen puhelimen ja ensituntuma on, että täyteen pituuteen liu'utettuna puhelimessa on "klappia". Puhelimen kansiosa ja näppäinosa ikään kuin liikkuvat pari milliä sivusuuntaan. Puhelin ei täysimittaisena tunnu jämäkältä vaan heppoisen nitisevältä.
    Onko tämä ominaisuus vai onko kohdalleni osunut maanantaikappale?

2. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Eiköhän se vain ole tuommoinen. Ainakin 6600 slide on todella muovisen ja halvan oloinen. Ja tuohan on vain paranneltu malli siitä. Mietin minkä takia 6500 slidesta on menty huonompaan suuntaan ja versionumero on kasvanut.

3. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se tahtoo olla niin että moinen alkaa olemaan nokialaisissa ominaisuus, itse en ole ainakaan yhtään nokian liukuläppää omistanut joka olisi ollut jämäkkä. Muovisen oloisia narisioita joita joutuu paikkailemaan teipillä, paperilla jne.. Että saa edes jämäkkään oloiseksi.

4. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Et ole sitten varmaan 6500 slidea kokeillut? Se on suurimmaksi osaksi metallia ja sen tuntee heti, kun käteen ottaa miten tukevan oloinen se on.

5. Borat

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli pari vuotta käytössäni E65, jonka rakenne oli vastaavanlanen kuin 6600i Slidessä ja se oli varsin jämäkkä. Muita ongelmia toki oli riittämiin.

6. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse asiassa olen kokeillut kyseistä luuria kädessä ja pakko sanoa että olin väärässä, kyseinen kapula oli jämäkkä.

7. kimmo Vieras

On niitä mielipiteitä(kenties luureja) sitten niin erilaisia..oma(avokin)6600 slide ainakin on erittäin jämäkkä, lisäksi painoa pienessä luurissa sen verta, että tietää että kädessä jotain on..ei myöskään natise, eikä heilu. Olin aivan ihmeissäni kun luuria ensi kertaa kädessä pidin.

Jaa tämä viestiketju