1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Kolamies, 28/1/05.

1. Kolamies

Tykkäykset:
    0
    Olen ostamassa uutta puhelinta ja yhtenä vaihtoehtona on 6600. Onko tätä jo vanhaa puhelinta järkeä ostaa vai saisiko samalla hinnalla jo jonkun uudemman, saman tasoisen puhelimen?

Puhelimessa pitää olla java tuki ja mielellään muutenkin suht samat ominaisuudet kuin 6600. Myös muistikortti tuki on ihan jees.

Ps. Onko muissa puhelimissa mahdollista saada samanlaisia soittoääniä, kuin 6600. Esim joku wav pätkä soimaan.

2. mikka

Tykkäykset:
    0
    emmä vaa tiiä mutta ite ostin just viikko sitte ja oon ollu tyytyväinen kyl.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
  4. sakeking

Tykkäykset:
    0
    Tiedäppä tuosta vanhuudesta. Onhan se jo ollut myynnissä aika hyvän aikaa, mutta onhan siinä lähes samat ominaisuudet kuin uudemmissa Series 60 puhelimissa johtuen loistavasta Symbianin mahdollisuudesta lisätä itse puhelimeen lisäominaisuuksia.

Ja 6600 ei sentään näytä ihan ufolle kuten monet muut Nokian mallit, mielestäni siinä on harvinaisen onnistunut muotoilu, joskin nakkisormille ei tietyllä tavalla upotettu sauvaohjain ehkä käy.

Itse kävin ostamassa 6600:n tänään kaupasta uutena ja kyllä täytyy sanoa että on tuo melkoinen teknolelu (hyvässä mielessä) verrattuna johonkin reilun 200 euron Siemensiin tai SE:hen. Kunhan vielä saa bluetoothin tietokoneeseen, niin pääsee leikkimään vähän enemmän.

5. TiToe

Tykkäykset:
    0
    Itselläni oli kanssa 6600 mutta tuli myytyä viimeviikolla koska ei oikeen iske niin kookas puhelin mutta toiminnot ovat aivan mahtavat..Todella hyvä puhelin jos on käyttöä kaikille niille toiminnoille..=)

6. Jansku

Tykkäykset:
    0
    Loistokapula... 6600:sta saat tehtyä ohjelmilla miltei juuri sellaisen kuin itse haluat. 6600 on siinäkin mielessä hyvä hankinta, että sen hinta on huomattavasti kanssaveljiään edullisempi. Ominaisuuksissa ei juurikaan ole eroa S60 mallien välillä.

7. onraj

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Saunalahti & Elisa E7 & N8
    Mul on kans ollu 6600 puolisen vuotta. Tyytyväinen olen ollut enkä aläpuhelimista enää luovu. uusimmalla softa versiolla ei ole kertaakaan buuttaillukaan...eikä muitakaan ongelmia ole juurikaan esiintynyt. Ostaessa kannattaa varmistaa että puhelin on uusi malli....itselläni ja kaverilla kävi niin että saatiin hyllyltä jotkus pitkään seisoneet versiot ni oli sitte vanhat softat ja kaikkee... On kyl tullu sittemmin paivitettyä kapula ja ilmasekshan se hoitu takuuta vastaan....tosi ois myyjä kovana ottanu maksun ni jouduin keksimään että olis muka vikaa valikossa (valkoinen valhe) :)

8. Kolamies

Tykkäykset:
    0
    Katselin tuossa hintoja niin www.puhelinkioski.fi osoitteesta sais 275ekeen ton luurin. Saiskos jostain ulkomailta ton kenties halvemmalla tai jostain muualta suomesta??

Käytettynä ei taida kannattaa ostaa?

9. htavilap Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hinnoista ulkomailla en tiedä mutta kyllä tuo on jo niin halpa että merkittävästi halvemalla ei mistään saa Suomesta , jos ei jossakin ole kunnon tarjousta.

Miksipä ei hyväkuntoista käytettyä sopivaan hintaan kannattaisi ostaa.

10. sakeking

Tykkäykset:
    0
    Gigantissa 279€ ja sieltä omani hain toissapäivänä. Kovasti tuntui kysyntää olevan, kun samalla eräs nuoripari katseli samanlaista ja juuri ennen minua joku osti samanlaisen.

Vaalean harmaa oli päässyt jo loppumaan ja jäljellä oli vain rosen väristä. Väri kuulosti aluksi jokseenkin pinkille, mutta kun näin puhelimen livenä, niin mielestäni se oli parempi kuin vaalean harmaa. Enemmänkin tämä on tumman harmaa, kirkkaassa valossa kevyttä punaisen sävyä on nähtävissä mutta juuri sopivasti.

11. Kolamies

Tykkäykset:
    0
    Mites puhelin eroaa esim 6260 puhelimesta? Eikös siinäkin ole symbiaani?
    Kumpi mahtaa olla parempi???

12. Hemulen

Tykkäykset:
    0
    No 6260 on tyyliltään erinlainen, simpukka.
    Ja siinä on mp3-soitin (mono) ja radio. Itse en muuta tiedä, ja tiedä onkokaan muuta eroa.

13. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Missä mielessä parempi? Ominaisuuksiltaan 6260 on hieman parempi, ja suurin ero on ulkoinen, eli simpukkamalli. Lisäksi se on noin 100e kalliimpi. Käyttis on sama.

E: Sigusta vertailuun.

14. Kolamies

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä vähän pohtinut ja hylännyt tuon läppä mallin kun se tuntui aika huonolta käyttää. Kiinnostuin samalla 6670 joka vaikutti hyvältä. Ei taida kumminkaan ominaisuudet paljon poiketa 6600 muuten kuin mega pikselin kameralla vai olenko väärässä?

15. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
  16. fumer

Tykkäykset:
    0
    jos ei välttämättä halua s60 luuria, niin 6230 on loistava valinta: mp3 soitin (stereo), radio, sinihammas, infra... mitä ihminen voi enää kaivata (S60:tä)? :)

17. Kolamies

Tykkäykset:
    0
    kyllä se s60 nyt pitää olla :) Muuten tuo olisi ihan jees puhelin kylläkin. Nyt vaan pitäis päättää 6600 vai 6670.

18. fumer

Tykkäykset:
    0
    no speksien mukaan tuo 6670 olisi parempi ja pienempi. Mutta ruma se on kuin... jokin :) näyttää lelulta. 6600 hienompi, mutta sitten taas suurempi. Mutta kyllä ehkä 6670:n ostaisin...

tai sitten säästät ja ostat 6630:n :)

19. mikasoon

Tykkäykset:
    0
    Mitä Bluetooth HF käytätte. Onko niin, että kun kytkee BT HF:n ei puhelin enää "pirise" vaan hälytysääni kuuluu pelkästään HF;stä.
    Olen saanut niin ristiriitasta tieto, ettei osaa päättää minkä BT HF:n
    tässä hankkisin 6600;n.
    Viime viikolla kyllämatkapuhelinmyyjä sanoi tiskillä, että kuuluu se
    "häly ääni" myös puhelimesta, jolloin voisi vastatat myös luuriin suoraan, muttei kuulemma vaihella enään tietty puhelin aikana luuri-HF.

Miten toi puhelin siis oikeesti käyttäytyy BT HF:n kanssa

20. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei ole kyseistä puhelinta, mutta noin yleisellä tasolla se ääni kuuluu ainoastaan HF-kuulokkeesta jos yhteys on aktivoitu. Näin ainakin lähes kaikissa BT-HF + luuri -yhdistelmissä, omien ja foorumien muiden käyttäjien kokemusten perusteella.

Jaa tämä viestiketju