1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 vs. 6230

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nerdie, 15/2/04.

1. nerdie

Tykkäykset:
    0
    no joo on kyllä tyhmä otsikko tiedetään ja tämmöset vertailu aiheet on joidenkin mielestä turhia. olen kuitenkin ostamassa tässä lähiaikoina kännykän ja oon kahden vaiheilla kumman kyseisistä kännyköistä ostaisin. 6230 mallia ei tosin vielä ole markkinoilla, mutta silti kyselisin että kumpi kännykkä olis parempi ostaa ja jos ei nyt vertailtaisi hintojen vaan ihan ominaisuuksien perusteella. tais kyllä tulla hieman liian varhain tää kyssäri kun toinen malli ei ees oo päässy kuluttajien käsiin mutta mielipiteitä vaan ihan vapaasti.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    S40 <---> S60 selvitystä? Lue vaikka tuo aluksi, ja sitten 6600:n ja 6230:n ketu niin alkaa varmaan selviää laitteiden ero.

Se kumpi parempi valinta riippuu aivan tarpeesta.

Jos autoon hommaa 610:an, niin sen kanssa pelaa parina hyvin 6230, samoin 6230 on pienempi/kevyempi ja pidempi akun kesto ja siinä myös MP3soitin, jos modeemina käyttää niin EDGE voi olla tarpeeseen.

Muutoin 6600 vie monessa suhteessa voiton, mutta näitä juttuja löytyy mm. noista mainituista ketjuista.

3. Pelle

Tykkäykset:
    0
    Mulla on sama ongelma tällä hetkellä mut oon ostamassa kuitenki 6230...
    siinä on stereo ääni, edge ja sit tuo koko ero, siinä ehkä ratkasevat asiat jotka veti tohon 6230:n hankkimiseen.....

4. ReCo

Tykkäykset:
    0
    mä päädyin 6600!

5. Pelle

Tykkäykset:
    0
    Millä perusteella?

Jaa tämä viestiketju