1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 varmuuskopiointi ei onnistu?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja hoblaa, 26/11/03.

1. hoblaa

Tykkäykset:
    0
    Olen yrittänyt useasti varmuuskopioida tietoja puhelimestani koneelle,mutta kopiointi ei onnistu.
    Analysointi lähtee liikkeelle,eli palkki etenee noin puoleen väliin jonka jälkeen jälkeen se keskeytyy ja tulee ilmoitus: tietojen varmuuskopioinnissa tapahtui odottamaton virhe,Yritä uudelleen
    Oisko jollakin samanlaisia kokemuksia/ratkaisua ongelmaan?

2. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    mulla onnistuu toi kyllä ihan hyvin, tosin mulla ei tuu mitään analysointia vaan alkaa ihan suoraan "backing up". Jos käytät bluetoothia kannattaa tarkistaa ettei päällä ole mikään aikakatkaisua tjs.

ethän ole siirtänyt puhelinta bluetoothin kantomatkan ulkopuolelle tai räplännyt kännyä muuten varmuuskopion ottamisen aikana?

3. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Täysin samanlainen ongelma oli, ja nyt kun puhelin on muun vian takia huollossa en pystynyt tekemään minkäänlaista varmuuskopiota luurista. Harmittaa.

4. hoblaa

Tykkäykset:
    0
    Minkäslaiset aikakatkaisu asetukset sulla on käytössä ja mistä ne löytyy,jotka vaikuttavat tähän ongelmaan?
    Toi analysointi varmaan johtuu siitä kun tämä on ensinmäinen kopiointi kerta.

5. Sippe

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli 7650 kanssa aikanaan sama ongelma ja johtui siitä että osoitekirjassa oli sähköpostiosoitteita. Kun poistin ne niin heti toimi varmistukset. Oliskohan tässä kyse samasta?

6. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Sama ongelma, versio 4.09.01. Puhelimen alkuperäisellä ohjelmalla en kyseistä virhettä saanut aikaan. Sähköpostiosoitteet poistettu puhelimesta ja puhelin bootattu. Ei auttanut. Kokeilen uudemmalla (v 1.1.0) data suitella.

Ei auttanut uusi suitekaan. Seuraavaksi keksittävä jotain muuta.

7. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Kokeile ottaa backup siten että muistikortti on pois laitteesta.

8. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Mä oon ottanu silleen mun Nokia 6600 puhelimesta varmuuskopion. Että puhelimen muistin kopioin muistikortille puhelimessa olevan toiminnon avulla. Ja sit kopioin kaikki tiedostot muisti kortilta tietokoneelle talteen kortin lukijalla. On sit ainakin helppo palauttaa samaan tilaan puhelin kun sekoo.

9. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Kiitos! Itse asiassa, kun pengoin epäonnistuneen kopiointiyrityksen jälkeen \backup -hakemistoa, siellä oli vain MMC.DAT, jonka koko oli 0 kt. Eli siihen se hyytyi.

Vielä kun tietäisi, että miksi näin....

Jaa tämä viestiketju