1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 & tee se itse autosarja

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja noppa, 18/11/05.

1. noppa

Tykkäykset:
    0
    En löytänyt / osannut etsiä keskustelua aiheesta joten kyselenpä ongelmastani...

Olen viritellyt piuhallista autosarjaa nokialaiselleni sillä bluetooth on yleensä varattuna navigointikäyttöön. Muuten kaikki on mennyt ihan putkeen, mutta puhelun toinen osapuoli kuulee häiritsevästi omaa puhettaan puhelun aikana.

Melko ärsyttävä ongelma. Olen kokeillut paria eri mikrofonivaihtoehtoja ja kaiutinkin on pitkän matkan päässä mutta ei vaan häiriöt meinaa lähteä. Voisiko joku asiasta enemmän perillä oleva valottaa hieman mitä kannattaisi kokeilla. Mikrofonitkin on ollut ihan handsfree-seteissä käytettyjä.

Puhelimen ja kaiuttimen välillä on vahvistin...

Olisin kiitollinen jos löytyy hyviä kommentteja, muuten taidan jättää projektin sikseen...

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    PPH-1 on näppärä laite eikä maksa paljoa.

3. noppa

Tykkäykset:
    0
    Tottahan toki, mutta kun tuo vie sen ainoan tupakansytytinpaikan joka on tyrkyllä eikä se mielestäni kaikkein tyylikkäin vaihtoehto ole.

Sitä paitsi kun olen tota sarjaa jo viritellyt niin olisi tylsää luovuttaa loppumetreillä...

Ideoita / vaihtoehtoja otetaan yhä kiitollisin mielin vastaan...

4. Duunari

Duunari

Tykkäykset:
    12
    Minä aloittaisin virittelyn purkamalla tuollaisen PPH-1 ja kätkemällä sen keskikonsoliin...

5. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuten Duunarikin jo ehdotti, niin virittelet tuon jonnekin piiloon jos ei silmää miellytä esillä ollessaan. Ja onhan noita haaroittia tupakansytytinpaikoillekin, tai sitten teet sen haaroituksen sinne konsolin taakse piiloon ja muistat laittaa tarvittavat ylimääräiset sulakkeet yms. ettei pääsee toimintasavut pois :)

6. simopot

Tykkäykset:
    0
    Mulla muuten olisi tuollainen sekä siihen sopiva HFM-8-mikrofoni ylimääräisenä, joten jos jotakuta kiinnostaa, niin ota yhteyttä yksityisviestillä. :D

Jaa tämä viestiketju