1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 suhisee

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Buddha, 15/2/05.

1. Buddha

Tykkäykset:
    0
    Onkohan puhelimessani vikaa vai onko 6600:n audiopuoli todella näin surkeaa tasoa? Nimittäin aina ääntä päästäessään puhelin suhisee (kaiuttimesta ja hands freestä) korviinkäyvästi. Smartmoviella suhina on niin kovaa ettei hf-nappeja voi pitää korvilla, ja muissakin ohjelmissa sitä ilmenee hieman pienemmissä määrin. Mistäköhän mahtaa johtua? Mitään tehtävissä?

2. rickshaw

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    Softa ainakin ensin päivitykseen, sanoisin.

3. Buddha

Tykkäykset:
    0
    Näyttää nykyinen versio olevan 4.09.1, yli vuoden vanha ilmeisesti. Voiko kys. operaation tehdä itse? Ja mitenkäs on ohjelmien laita, kai pysyvät kännyssä?

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ei pysty tekemään itse, softien säilymisestä ei takeita (säilyvät jos varmuuskopiointi ja sen palautus onnistuvat).

Kyllä nuo suhinaongelmat yleensä viittaavat rautavikaan ellei nyt ole yleisesti tiedossa jonkun ohjelman huonoa toteutusta. Itse toimittaisin laitteen suosiolla huoltoon jos tuo suhina on todella niin kovaa kuin kerrot.

5. Buddha

Tykkäykset:
    0
    Nostetaanpa kissa jälleen pöydälle kun ratkaisua ei ole löytynyt.

Jatkokysymyksenä voisi kysyä että onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia 6600:nsa kanssa?

6. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Kyllä. Muuta en osaa sano, vika on tod.näk. rauta puolella. Mun 6600 sama softa. Smartmovieta en ole HF:n kanssa kylläkään käyttänyt.

Jaa tämä viestiketju