1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600, ongelma ulkopuolisen softan kanssa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Poweri, 23/1/04.

1. Poweri

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla on seuraavanlainen ongelma: Koneelta oon siirtänyt tuohon puhelimeen ohjelmia ja nyt sitten yksi oli jotenkin viallinen (dc++lla haettu, piti taas lähteä leikkimään, PRKL). Sen käynnistys jumitti puhelimen täysin. Tämän jälkeen en ole pystynyt käyttämään mitään puhelimessa olevia ulkopuolisia ohjelmia. Tuota kyseistä ohjelmaa ei myöskään pysty hallinnasta poistamaan, jää vaan puhelin jumittamaan poistetaan kohtaan.

Mitenköhän tän ongelman pystyy ratkaisemaan? Tuota muistikorttia en ole ainakaan vielä viitsinyt alustaa, koska siellä on aika paljon ohjelmia ja kuvia, jotka ei mahdu kaikki puhelimeen. Ja auttaakohan tuo alustus edes tuon ongelman ratkaisuun?

2. mula

Tykkäykset:
    0
    Jos luurissasi on file browser (ei file manager), voit surffata e:\system\apps\ohjelman_hakemisto ja poistaa sen suoraan.

Mutta jos mitkään 3rd party ohjelmat ei toimi, voi toi olla hankalahkoa. Jos mikään niistä ei tosiaan toimi niin siellä filesysteemissä voi olla joku isommin pielessä. Yksi vaihtoehto on koittaa pc:n muistikortinlukijalla poistaa tuo hakemisto jos tuollainen mmc readeri on saatavilla jostain.

Voisit myös koittaa sitä, että asennat c-asemalle tuon file browserin mikä voisi sitten ehkä toimia.

3. Poweri

Tykkäykset:
    0
    Muutama third party ohjelma toimii. Suurin osa ei toimi. En osaa sanoa mistä johtuu. En ainakaan tuolta puhelimesta löytänyt mistään kansiosta tuon tiedostonhallinnan avulla kyseistä ohjelmaa. Mulla ei tuo pcsuite ole pitkällisten taistelujen jälkeen lähtenyt toimimaan, enkä enää sen kanssa jaksaisi taistella. Kun tuo tiedostojen ja kuvien siirtäminen toimii muutenkin.

Mitenköhän sen alustamisen kanssa? Onko kenelläkään kokemuksia siitä? Mahtaisiko auttaa?

Jaa tämä viestiketju