1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600:n pelit

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 6/1/04.

1. Guest Vieras

Voipi olla tyhmä kysymys, mutta en löytänyt vastausta ainakaan haulla...

...mutta, käykö 6600 samat pelit kuin 3650 ja 7250:n? Ja jos ei niin miksi?

Kävin tuossa mtv3:n handy palveluissa ja siellä ainoaksi urheilupeliksi sanottiin Tennis Championship-peliä, mutta Zedissä ei ole mitään mainintaa, että se sopisi 6600?? Muutenkaan en ole löytänyt kunnolla pelejä tälle luurille...!!

-----
    Tarkoitan siis tilattavia pelejä en netistä downloadattavia, kun kotikoneena on mäkki ja siirrot ei vissiin onnistu mäkin kanssa?

2. Guest Vieras

peleistä' en tiiä mut ainakaan kaikki ohjelmat ei käy koska 6600:ssa on java2 kun muissa s60:ssä on java1

3. Mankeli

Tykkäykset:
    0
    Se on vähän niin ja näin. Sanoisin että suunnilleen puolet vain 3650 ja 7650 tarkoitetut pelit toimivat, ja n.1/4 java-peleistä. Toki monet vanhemmatkin pelit päivitetään 6600 sopivaksi.

Voih, tulisipa Doomiin äänet 6600:ssa...

4. Guest Vieras

eipä toimikkaan

Nonniin tilasin sitten tuossa 6600:aan Splinter Cellin maf.fi:n sivuilta, jotka väittivät pelin toimivan tässä mallissa ja eipä vain toimi. Kaikki näyttää hyvälle siihen asti, kunnes pelin pitäisi alkaa ja näyttö menee siinä vaiheessa pimeäksi...

Oletteko tilanneet itse pelejä jotka eivät ole toimineet? Tai tietääkö kukaan onko siinä joku ihmeen kikka miten se toimii...? Lähetin tuossa palautetta, mutta eivät ole vielä vastanneet, shit!!

5. Mankeli

Tykkäykset:
    0
    Re: eipä toimikkaan

Splinter Cell Extended Opsista julkaistiin vasta äskettäin 6600 yhteensopiva versio, mutta normaali ei ole yhteensopiva. Tsekkaa gameloftin sivu.

6. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Tää pelien sopivuus on tietty vähän arvailua, mutta esim. itse olen imuroinut Wapi:in kautta sellaisen java pelin joka oli tarkoitettu SE:n T610:lle mutta hyvin tuntuu toimivan 6600:n kanssa. Eli voi toimia vaikkei olisi tarkoitettu edes samanmerkkiselle puhelimelle, mutta toi maksullisuus tietysti pistää aina kokeilu kynnyksen korkeammalle.

7. riku

Tykkäykset:
    0

Onkos kukaan tilaillut mitään tuolta gameloftista ja onko homma toiminut?

8. keke_

Tykkäykset:
    0

wap.maf.fi:stä löytyy laaja pelivalikoima Nokian 6600-puhelimiin. Palvelu ilmeisesti tunnistaa puhelinmallin ja näyttää vain ne pelit jotka sopivat kuhunkin puhelimeen. Itse olen tilaillut tuolta pelejä ja olen ollut tähän asti ainakin tyytyväinen. Jos on ollut jotain ongelmia niin olen tehnyt reklamaation ja saanut korvaavan pelin / rahat takaisin.

9. Guest Vieras

pelejä

Joo...tänään tuli palautetta maf:lta jossa pahoittelivat, että peli ei toimi. Lisäksi sanoivat, että heillä on ollut ongelmia erityisesti 6600:n kanssa. Rahat palauttavat tilille.

Mutta kuitenkin tämä vaiva ja harmi mitä tulee kun hommat ei toimi. Miksi ei suoraan sanota ja kunnolla mikä peli toimii ja mikä ei! Veikkaan että jos esim. tämä Splinter Cell ei toimi mun puhelimessa, niin tuskin se muissakaan 6600:ssa toimii. Slti sitä voi sieltä vielä tilata...

Osaako kukaan sanoa mistä saa toimivia pelejä? (ja tarkoitan edelleen 6600:aan)

Onko kukaan tilannut sieltä gameloftista?

10. keke_

Tykkäykset:
    0
    Re: pelejä

Tiedän kokemuksesta, että saman puhelimen eri softaversioista yms. johtuen pelit toimivat samoissa puhelimissa aivan erilailla - jos edes toimivat. Maffissa tekevät kuulemma uutta seulaa peleistään ja viikon sisällä pitäisi takuuvarmasti toimia kaikki pelit 6600:lla mitkä ovat esillä esim. wap.maf.fi:ssä...

11. motto

Tykkäykset:
    0
    Latasin äsken toimivat versiot Splinter Cellistä ja Splinter Cell Extended Opsista 6600:lle wap.maf.fi:stä. Sinne on ilmeisesti tullut uusimmat versiot gameloftin peleistä koska ne on tossa uusimmat listan kärjessä.

12. potkukelkka

Tykkäykset:
    0
    Pystyykös noita pelejä lataamaan jos ei ole käytössä gprs:ssää, eli jos käyttää vaan sitä datapuheluhommaa niin onnistuuko?

13. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Ei taida onnistua, noissa yleensä on vaatimuksena toimivat GPRS asetukset. Ja ei näitä pelejä taida sellaisiin puhelimiin ollakaan jossa ei olisi GPRS ominaisuutta.

Jaa tämä viestiketju