1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 - Miksi MMS-viestit ei yht'äkkiä lähde eteenpäin?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Conda, 1/8/04.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ne ennen lähtivät, nyt ei enää lähde. Kun menen katsomaan lähtevien viestien kansiosta, niin siellä lukee "odottaa". Kun valitsen "lähetä", niin miettii hetken, yrittää käynnistellä GPRS:ää ja ilmoittaa "viestin lähetys epäonnistui". Missä vika?

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Tee "akkuresetti"...eiköhän ala taas toimia. Jos tuolla tokene, niin kokeile toisella laitteella ja tuloksista riippuen ota yhteys joko oman operaattorin tekniseen tukeen tai matkapuhelinhuoltoon.

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei auttanut. Missä pääsee määrittelemään mitä GPRS-yhteysasetusta MMS käyttää oletuksena?

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Viestit -> Valinnat -> Asetukset -> Multimediaviesti

5. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia. Asia selvisi. Mulla on siis Elisan liittymä, mutta käytän silloin tällöin puhelimessani myös Soneran korttia ja hain siihenkin WAP, GPRS, MMS, yms. -asetukset ja nyt luuri oli jättänyt Soneran MMS-asetukset oletukseksi.

6. MallBold

Tykkäykset:
    0
    Minulla on sama ongelma yrittää lähettää ja sit tulee "viestin lähetys epäonnistui" Oon tilannut nokian sivuilta ne mms asetukset saunalahtee mutta ei ne näköjään toimi.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Onko sinulla liitymään aktivoitu MMS palvelu, esim oletko tilannut SMS llä sen?

8. MallBold

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia nyt rupes pelittää :)

Jaa tämä viestiketju