1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 logo ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Taker, 29/7/05.

1. Taker

Taker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    44
    Puhelinmalli:
    Galaxy s5, Sony xperia z2 Tablet
    oon yrittänyt jo kaikki perus kikat eli tilata tyhjää logoa ja laittaa yhtä pistettä mutta ei tunnu toimivan aina on teemaa rumentamassa joko saunalahti tai elisa tai valkoinen neliö näytössä että jos joku tietää miten saa logon tyhjäksi kokonaan niin apua tarvitaan

2. TyV

Tykkäykset:
    2
    Jos liittymänä saunalahti ja sim kortti suht uusi niin logoa ei pysty vaihtamaan.

3. Taker

Taker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    44
    Puhelinmalli:
    Galaxy s5, Sony xperia z2 Tablet
    siis mä kyllä saan tässä luurissa logoksi vaikka oman pärstäni mutta mä haluaisin sen läpinäkyväksi koska kuvat/tekstit peittää inhottavasti teeman ja tyhjistä logoista jää ikävä valkonen laatikko joka häiritsee vielä enemmän

4. AMG

Tykkäykset:
    0
    Jotenkin on sellanen mielikuva ettei siihen saa läpinäkyvää logoa...voin olla väärässäkin tosin.
    Yks juttu minkä voi tedä, on vaikeimman kautta eli jos sulla on joku teema tms, minkä logo peittää, niin OPLogolla (tai mikä se puhelimeen asennettava logo ohjelma nyt olikaan nimeltään) teet siitä teemakuvasta sen peittyvän palasen logoksi. Sittenpä näyttää siltä ettei logoa ole ollenkaan.

Jaa tämä viestiketju