1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 kuulokeääni karsea

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jannu, 18/1/05.

1. jannu

Tykkäykset:
    0
    Tuossa käytellyt "uutta" 6600 puhelinta jonkin aikaa (softa oli 3.42) ja muuten jees, mutta kuulokeääni on karsea, lähes kaikilla volmume leveleillä särkee , ja on muutenkin räikeä ja kovan pistävä, korviin suorastaa käy! Ja volumea pienennetäessä ei äänensävy juuri muutu, surkea on, esim verrattaessa 9210, 6210, 6100 ja 3310.

Takuussa käytin ja softa muuttui 4.09.01 (ei liene uusin) ja jotain tekinevät kuulokkeelle, mutta ei tilanne juuri muuttunut.

Huomenna vienen takaisin huolllonpuolelle. Onko muilla vastaavia kuulokeääni rätinöitä ollu 6600:ssa? Vaiko teippiä ja sinitarraa kuulokereikiin?

2. nutri

Tykkäykset:
    0
    onhan noita , kaverilla kuuloke vaihdettiin ,ensin rätisi ja sitten mykäksi kokonaan.Itsellänikin kuuloke ääni säröytyy riippuen kuka soittaa,eli kaikkien puhelut ei säröönny????

3. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ei ole rätissyt yhtään, olen ollut oikein tyytyväinen äänen laatuun.

4. ham

ham

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy s2 + n97 + n73 + 6670 + 6630
    mulla on kans nokia 6600 ja itse olen ainakin ollu täysin tyytyväinen tuohon ääneä laatuun mun puhelimen versio on 5.27.0

5. Apa

Tykkäykset:
    0
    Noh..juu, omasta mielestä ääni on muuten hyvä..ongelma on lähinnä kaiuttimen äänenvoimakkuus. Jotenkin tuntuu onnettoman hiljaselta kun vertaa entiseen 7250i:hin. Mitens on muilla?

6. Kehitin

Tykkäykset:
    0
    Sama täälä. Kaiutin on onnettoman hiljainen. Ei oikein tunnu soittoäänetkään kuuluvan, kun puhelin on taskussa.

7. nutri

Tykkäykset:
    0
    soittoäänet kuulu mullakin tosi onnettoman hiljaa, vartas sitten mihin puhelimen tahansa.Varsinkin imuroidut midit hö pikku pihinää vain

8. HemppaP

Tykkäykset:
    7
    Hyvin paljon siitä kiinni millä äänenvoimakkuudella ne on nauhoitettu. Itsellä soi välillä liiankin kovaa, niin et kaiutin värisee.

Jaa tämä viestiketju