1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 ja ylen uutisvideot

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja TeaCup, 21/11/03.

1. TeaCup

Tykkäykset:
    0
    Onko joku saanut toimimaan otsikossa mainitun yhdistelmän? Realplayerin 6600 versiossa ei voi enää antaa osoitetta suoraan ohjelmaan, vaan yhteys otetaan wap-selaimen kautta. Tällöin selain käynnistää realplayerin, joka ottaa yhteyden palvelimeen. Yhteyden muodostuttua videon tiedot tulevat otsikkoriville ja lataus alkaa. Minulla puhelin jää tähän tilaan, kunnes kohta lataus katkeaa palvelimen aikakatkaisuun. Missä vika?

Käytössä on Radiolinjan Internet GPRS-asetukset:
    Yhteyden nimi: Internet
    Siirtotie: GPRS
    Yhteysosoitteen nimi: internet
    käyttäjänimi: rlnet
    salasanan kysely: ei
    todentaminen: normaali

Lisäasetuksista:
    ip-osoite: automaattinen
    nimipalv.: 213.161.33.200
    2. nimip.:212.226.226.1

Kokeilin myös salasanallista yhteyttä, jolloin salasana on 'internet'. Sähköpostissa ja esim operan käytössä ei ole mitään eroa, eikä myös uutisten katsomisessa: postit ja opera toimii, realplayer ei. Ja niin vielä esimerkki niistä linkeistä joita yritin toimimaan:Uutiset

2. mula

Tykkäykset:
    0
    Itse itseäni lainaten (foorumin toisesta threadista):

"Access point pitää olla se radiolinjan "internet"-access point. Lisäksi RL:llä on sellanen pieni ongelma, että niiden serveri ei päästä udp paketteja läpi kaikista porteista mitkä on real playeriin defaulttina konffattu.. Ton saa fixattua siten, että sieltä real onen asetuksista muutat "highest udp port" kohtaan arvon 7170 (defaulttina taitaa olla joku 32000 tjsp) ..
    Tollai pitäs toimia, mut olen huomannut myös sen ettei toi aina siltikään pelitä. RL serverit kusee jotenki. Soneralla toimii paremmin."

3. traktori

Tykkäykset:
    0
    Mulla RL GPRS toimii tämän asetuksen jälkeen melko hyvin, mutta edelleenkin silloin tällöin yhteyttä ei saa muodostettua. (No jos joulun jälkeen kun digiboxi on tullut, niin vaihtaisi takaisin Soneraan.) Olen muuten tallentanut noita linkkejä puhelimen muistiin, niin RealPlayerista saa sitten haettua niitä suoraan. Ne vaan pitää Operassa tallennuksen jälkeen käydä siirtämässä esim eFileManagerilla Videot-kansioon, muuten RealPlayer ei niitä löydä...

4. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainakin mulla alkoi toimimaan kun vaihtoi tuon maksimiportin.

5. TeaCup

Tykkäykset:
    0
    No jopas. Heti lähti toimimaan, tosin tökkii aika pahasti. Voi johtua siitä, että olen nyt kaupungin keskustassa työaikaan ja kännykkäverkossa ei ole riittävästi kaistaa mun videolle. Mutta toimii mikä toimii.

Mistä tavallinen pulliainen tuollaisenkin "jipon" olisi voinut selvittää, jos ei tietäisi matkapuhelinfoorumista mitään... :) Soitto radiolinjan Tekniseen asiakaspalveluun oli ihan turha, ne ei tienneet eivätkä ottaneet vastuuta koko palvelusta... :-?

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Niin..tämä on hyvä paikka!

7. hoblaa

Tykkäykset:
    0
    Pitäiskö tosiaan alkaa uutiset noilla asetuksilla toimimaan?Mä mutin kanssa ton highest udp port tohon lukemaan ja ei auttanut.Mites sit noi yllä olevat lisäasetukset mulla on niissä 0.0.0.0 ja 0.0.0.0.Kokeilin laittaa noi pidemmät numerosarjat mutta puhelin meni jumiin ja palautin alkuperäiset.Entä onko tolla yhteyden nimellä merkitystä mitä siinä lukee?

8. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    En kylläkään tiedä noista asetuksista mitään. Mutta itse oon surfannut operalla www.yle.fi/langaton ja mobiilisali ja sieltä haluamani uuttislähetys. Käytössä siis sonera ja 6600 ja toimii..

9. hoblaa

Tykkäykset:
    0
    Mulla on toi surullisen kuuluisa radiolinja.Täytyy kokeilla illalla uudestaan kun on toi primetime.

10. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on RL ja toimi perus netti-gprs-asetuksilla...

Jaa tämä viestiketju