1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 ja soittoäänen latausongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja hessu_p, 14/7/04.

1. hessu_p

Tykkäykset:
    0
    Eli kun yritän tilata Buumi.netistä polyfonista soittoääntä, niin palveluviesti kyllä tulee normaalisti ja puhelin yhdistää wappiin, mutta kun se alkaa ladata soittaria niin yhtäkkiä puhelin sanoo: "Palvelut: tuntematon vastaus" eikä soittari tule... mistähän kiikastaa??

2. tiitu68

Tykkäykset:
    0
    Just. Sama juttu mulla :( maf.fi sivuilta koitin useita kertoja ladata mutta ei vörki.... Mikähän on vikana?

3. Anzzi

Anzzi

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z2
    Mahtaakohan teillä olee soneran verkossa toimiva operaattori jos on niin johtuneen varmaa tosta

4. tiitu68

Tykkäykset:
    0
    Mulla on Dna... ja aiemmin kun mulla oli 6610 puhelin niin toimi ihan moitteettomasti. En kyllä älyä mistä tuo johtuu.

5. Jansku

Tykkäykset:
    0
    Miksi ladata soittoääniä älypuhelimeen? Saat soittoäänet omalta tietokoneeltasi täysin ilmaiseksi. Netti on pullollaan midejä, jotka soivat aikas nätin kuuloisesti puhelimessa. Jos välttämättä haluaa tietyn soittoäänen esim. Buumi.netin sivuilta, niin tallenna se kiintolevyllesi ja converttaa Nokia multimedia converterilla .amr muotoon ja lähetä puhelimeesi.

6. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    latasin pari piruuttain ELISA:lla,toimi ihan ok,mutta kuten tuossa ylempänä todettiin,ON SETYHMÄÄ LADATA KUN KONEELTAKIN SAA :)

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Miksi ostaa maitoa , kun lehmän ostamalla sitä saa lehmästä melkein ilman, Miksi käydä ravintoiloissa, tai ostaa valmisruokaa, ja ruokaa saa roskiksista tai pihistämällä melkein käytännössä ilman?

Miksi viedä auto korjaamolle, kun sen voi itsekkin korjata? jne.

Ehkä se on kuitenkin helpompaa tilata.

8. tiitu68

Tykkäykset:
    0
    No joo... Mulla vaan ei satu olemaan mitään USB-piuhaa tai Bluetoothia tai Infrapunalinkkiä koneessa joten tilaaminen olis teoriassa ainakin helpompaa. Vai oonko jotenkin tyhmä?!

9. Jansku

Tykkäykset:
    0
    Buumi.net veloittaa yhdestä ainoasta soittoäänestä mukavat 1,90€ + datasiirtomaksu tottakai. Jos maitolitra maksaisi kaupassa satkun, niin ehkä sitä todellakin kannattaisi jo miettiä oman lehmän ostamista.

Ei ole mielestäni yhtään typerää säästää kuluissa jos se on mahdollista ja helppoa. Bluetooth-adapteri maksaa siinä parikymmentä euroa. Eli jo kymmenen soittoäänen hankkiminen tulee edullisemmaksi ostamalla adapteri, kuin tilaamalla soittoäänet palveluntarjoajalta. Tietysti jos edustaa itse palvuluntarjoajaa, niin voisin ajatella toisin...

10. tiitu68

Tykkäykset:
    0
    Tilasin nyt sitten sellasen BT-donglen... Toivottavasti helpottaa. Harmittaa kovasti kun tuntuu tökkivän yks jos toinenkin palvelu tossa kännyssä. Telkku.com sovellus ei suostu päivittämään ohjelmalistaa vaan herjaa vaan että tarkista verkkoasetukset?! Ja asetukset pitäis olla kunnossa kun ne on moneen kertaan tarkistettu Dna:n asiakaspalvelun kanssa ja pääsen wapilla erinäisille sivustoille, mutta itse soittoäänen ja tuon ohjelmalistan lataus ei vörki... Voisko se vika olla itse 6600 softassa?

11. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    Itellä on sama laite, ja sama operaattori.

Kaikki toimii mainiosti. Tosin WAP on 4.09.1 softassa niin hevon perseestä ettei tosikaan. Ei tarvi kauas mennä kun jo sovellus suljetaan jonkun ihmeen takia tms. Tosin se ei ole operaattorin, vaan nokian vika.

Mitä tulee sun asetuksiin, ja telkku.com systeemiin, niin huomioi se, että kun päivität telkku.comia niin muistaakseni omalla kohdallani jouduin käyttämään Internet asetusta kun otin yhteyttä päivitykseen. Sama hommahan se on kun vaikka surffaat operalla. Internetillä pääset. ja luultavasti tuo telkku.com sovellus hakee internetistä ne päivitykset, ei wapin kautta. Tai mistä sen tietää. kokeile :)

Ja soittoäänen tilaukseen sellainen homma, että tosiaan nehän jäävät kirjanmerkkeihin ja palveluviesteihin tms. ne tilatut jutut, ja vaikkei niitä saisikaan ekalla kerralla, niin niitä voi käydä koittamassa imeä uudelleen sieltä. Vaikka ihan Datapuheluna jos GPRS ei toimi kunnolla.

T: Scorp

12. tiitu68

Tykkäykset:
    0
    Jep, nyt on BT-dongle koneessa ja hyvin siirtyy kuvat ainakin. Mutta ne soittoäänet... Nyt tuli vaan sellanen ongelma että en onnistu millään löytämään ilmaista converteria jolla saisin mp3 muutettua ram:iksi tai esim. amr:iksi Otin kyllä alas sen Ultra mp3 sovelluksen mutta Zipman puhelimessani herjaa jostain tuoteavaimesta? Pitääkö sekin ostaa? Vai saisko jostain ilmaiseksi? Huh, toivottavasti joku sai selvän :)

13. ScorpioN^

Tykkäykset:
    0
    dbpoweramp.com --> dbpoweramp music converter.

Ja jos haluat AMR:ksi pistellä jotain niin hajeppa nokialta tälläinen kuin: Nokia Multimedia Converter 2.0.

löytyy forum.nokia.com:sta

14. tiitu68

Tykkäykset:
    0
    Kiitos paljon vinkeistä, onnistuin vihdoin lataamaan sen Nokian converterin ja hyvin toimii. En heti käsittänyt että enhän mä sitä Zipmania tarvi edes sen ultra mp3 asennuksessa...

15. Blueroan

Tykkäykset:
    0
    BT-dongle

Mitäs tuollainen BT-dongle maksaa ja mistä saa halvimmalla pääkaupunkiseudulla?

Jaa tämä viestiketju