1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 ja PC Suite

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja sputnic_, 25/3/04.

1. sputnic_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    27
    Puhelinmalli:
    milloin mikäkin
    Nonii! En aio puhua BT:n toimimattomuudesta koska olen saanut sen toimimaan PC Suiten kanssa. Vaan kyselen sitä, kun 6600 ostaessa saa PC Suiten mukana, mikä on syvältä kuin mikä, niin onko muuta keinoa siirtää dataa??

Siis eli olen kuullut tornihuhun, että 6600:sen voisi saada toimimaan "ulkoisena kovalevynä", jolloin PC Suitea ei tartte käyttää. Eli siis 6600 olisi osaa verkkoa. Olen yrittänyt tätä jo jonkin aikaa ja olen etsinyt tietoa asiasta, mutta en ole saanut onnistumaan. Kyseessä ei taida kumminkaan olla BT:n merkki tai ajurit, vaan kyseessä on joku kikka... kai... kokemusta tai tietoa kellään!?!

kiitos!

2. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    missä se vika on kun minun suite toimii aina ihan ok,ottaa joka kerta yhteyden ja päivittää päivittäin kalenterini ja yhteystietoni ?

3. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    Jos BT on asennettu oikein niin tiedostojen lähetys ilman pcsuitea menee näin; tiedoston päällä oikea klikkaus->lähetä->nokia6600.
    Tällä tavalla on tiedostot nopea siirtää.

4. sputnic_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    27
    Puhelinmalli:
    milloin mikäkin
    Kiitoksia!! Eipä ole tullut noin yksinkertaista tapaa edes mieleen... mihinköhän se mahtaa sitte laittaa ne tiedostot puhelimeen? Vai tuleeko puhelimeen ilmoitus, että nyt olisi tiedostoja tulossa, ja minne ne laitetaan?? Vai onko niinkuin n-gagessa joku "inbox" kansio??

kiitoksia etukäteen!!

5. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    tuolla tavoin lähetyt tiedostot saapuvat puhelimeen kuin tekstiviestit, eli puhelin piippaa ja ilmoittaa saapuneesta viestistä. Jos lähetetty tiedosto on puhelimen tukemaa muotoa, eli esim. .jpg .3gp .rm .amr .sis .jar .jad .mid .wav .txt niin avaamalla viestin puhelin esim avaa .jpg kuvan jonka voi sitten tallentaa galleriaan.

Jos tiedosto ei ole tuettu niin jollain filemanager ohjelmalla voit kaivaa sen esiin ja siirtää mihin tahansa kansioon.

Jaa tämä viestiketju