1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 ja eProfilesPro, miksei toimi?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Conda, 4/11/04.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko teillä? Mulla ei toimi, vaikka oon ostanu softan täysin laillisesti suoraan Psilocilta. Ohjelman lataus onnistuu, samoin rekisteröinti, mutta softa ei toimi kunnolla. "Pika-ajastus" ei hyväksy aikoja välillä 12.01-23.59 ja aikataulutetut vaihdot eivät toimi. Eli siis softa ei toimi. Psiloc ei osaa neuvoa. Kaverilla teki ihan saman 6260:ssa jo trial-versiossa.

Mikä neuvoksi?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyseinen ohjelma toimii varsin hyvin 6600ssa, jos on softasta viimeinen versio, toimivuus on vielä parempi jos luurissa on tuoreinen SW.

Ongelmia aiheuttaa jos on kräkättyjä saman valmistajan softia.

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On viimeisin versio, samoin luurissa on uusin softa ja ei ole saman valmistajan kräkättyjä softia. Missä ihmeessä vika voi sitten olla?

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Joku muu asenettu softa sitten kiusaa?
    Oletko kokeillut luuria englanninkielisenä?

5. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En tiedä mikä voisi kiusata. Yks softa kyl on "Handy Dates", jota en pysty poistamaan, ei näy sovellusten hallinnassa. Ei auttanut vaikka vaihdoin luurin kielen englanniksi.

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin, voisiko se olla tuo "Handy dates", joka sekoittaa? Miten pystyn poistamaan sen?

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    En tiedä voihan se aiheuttaa ongelmia, jos sitä et muutoin saa pois täytyy luuri tyhjentää. pystyykö tuota Handy Date ohejlmaa asentaan uudestaan ja sen jälkeen poistaan?

Oletko kokeillut toimiiko softa ilman mistikorttia?, onko aikavyöhyke oikein luurissa?

8. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En tiedä pystyykö asentamaan uudestaan, enkä edes muista mistä oon sellaisen löytänyt ja ladannut. Ainakin se joutaisi poistaa, ei sillä mitään käyttöä ole.

Mulla oli vasta luuri softattavana ja pyysin laittamaan tehdasasetukset ja laittoivatkin, mutta tyhmyyksissäni palautin muistikortilta varmuuskopion sellaisenaan ja siinä tuli vanhat, mahdolliset ongelmasoftat takaisin luuriin. Mitä tehtävissä? Pitäiskö ladata joku sovellustenhallintasofta ja yrittää sillä poistaa tuon Handy Datesin ja muut mahdolliset ongelmat?

Oli näköjään kielen vaihdon yhteydessä menneet aika-asetukset sekaisin, nyt on kaikki kunnossa, mutta ei toimi silti.

Eihän muuten eProfilesPro -softan tarvi olla koko ajan päällä taustalla toimiakseen?

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Se asentaa itsensä "systeemisoftaksi" joka käynnistuu luurin käynnistyessä, eli varsinaista kättöliittymä ohjeman ei tarvitse olla käynnissä.
    V.2.06 ainakin pelittää ilman suurempia ongelmia.

10. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mä oon ladannu aina uusimman softan kun semmoinen on tullut. Muistaakseni alkaen 2.07 ja nyt on 2.11, mutta kaikissa on ollut samat viat.

On kyllä kummallista ettei kukaan tässä maailmassa osaa auttaa. Ei edes Psiloc itse. Miten voi olla näin hankalaa yhden softan ostaminen? Oon kohta puoli vuotta taistellut asian kanssa.

11. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos tyhjässä koneessa ei toimi, niin alkaa tuntumaan aika oudolta. Etänä on välillä vaikea autella pahoissa ongelmissa... voi tietenkin olla kyse versiosta, ei ole kukaan lähipiirissä aivan lähiaikoina tuota asentanut ja toimivaa harvemmin halutaan päivittää.

12. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En oo siis testannu tyhjässä koneessa vaan siis palautin muistikortilta varmuuskopion. Ko. softa oli kortilla, mutta niin oli monet muutkin softat ja ehkä joku sitten häiritsee tuota. Mulla on mm. Opera, Cocktail, Agile Messenger ja jo mainittu Handy Dates sekä eilen latasin lisäksi Camcorder Pron.

Psiloc neuvoi kesällä poistamaan sovellusten hallinnassa kaikki nuo Common -alkuiset jutut, mutta se ei auttanut silloin, nyt en oo uskaltanu edes kokeilla, kun luuri herjaa, että niitä ei kannata poistella, ovat järjestelmäkomponentteja.

13. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei toiminut 6600:ssa ajastetut profiilit kun Firmware oli 3.42,
    piti laittaa "tupla" asetus että profiili meni äänelliseksi eli esim.
    8.00 ja 8.01. Päivitin puhelimen softan 4.09 ja nyt näyttäis tuokin
    ongelma kadonneen.

14. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei toiminu 3.42:ssa, ei 4.09:ssä eikä myöskään 5.27:ssä eli luurin softaversiolla ei tunnu olevan merkitystä.

15. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    Hmm, tulikin yks asia mieleen juuri. Softapäivityksen yhteydessä
    kännystäni vaihdettiin yksi muistipiiri, vaikutusta, ehkä?

Jaa tämä viestiketju