1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 ja bluetooth

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja sla, 1/8/04.

1. sla

Tykkäykset:
    0
    Osaisiko joku ystävällisesti neuvoa step by step miten saan yhteyden asennettua. Olen nyt pari päivää yrittänyt ja ei toimi. USB adapteri on bluetake BT009X ja käyttöjärjestelmä XP home edition. Olen poistanut Bluetooth ja PC-suite asennuksia ja asentanut uudelleen, mutta ei auta. Jostain kumman syystä en saa poistettua Nokia PC connectivity SDK 3.0a ollenkaan koneelta, onko vinkkejä miten voisi onnistua?

2. mikjus

Tykkäykset:
    0
    En nyt mitään stepbysteppia anna mutta hieman purnaan tosta bluutötteröstä. Sain just Nokian 6600 puhelimen ja rupesin virittelemään sen iparin t40 thinkpadiin. Iparin bluetooth softa asentu hienosti ja ei muuta kun laiteparia luomaan. Onnistuu hienosti mutta sitten kun klikkaa esim. bluetooth serial portin niin yhteys muodostuu hetkeksi mutta katkeaa sitten. Hämmästykseskseni toimii kuitenkin niin että kun käynnistää pc suiten ja klikkaa bt serial portti yhteyden auki niin vaikka wintoosa ilmottaa että yhteys katkeaa niin hetken päästä pc suite ilmoittaa että puhelin yhdistetty? Yhteys lähti mielestäni toimimaan sitten kun mroute softa valitsin yhteystyypeiksi kaikki vaihtoehdot. Työssäni useisiin erilaisiin bt ja puhelin yhdistelmiin törmänneenä ei voi sanoa kun että tosi raakileena koko bluetooth tekniikka on otettu käyttöön tai sitten bt sovittimet ja puhelimet on vaan niin yhteensopimattomia. Just rämpläsin yhtä 6310i puhelinta joka teki tuota samaa eli katko yhteyttä ja siinä oli useassa paikassa taas neuvvona päivittää puhelimen softa vähintään 5.50 tasolle... Mahtavaa...

3. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    tuo on aika normaalia, erään lähteen mukaan tuo kummallisuus johtuisi siitä, että nokian puhelimet haluavat olla BT-yhteydessä mastereita. Eli siis kun puhelin haistaa, että siihen yritettään bt-yhteyttä alkaa se itse samaan aikaan muodostamaan yhteyttä.

Itselläni conceptronicin dongle, ja olen huomannut että yhteyden muodostaminen noudattelee tuota kaavaa. Ja se kuinka nopeasti painaa "Yhteys muodostettu"-ikkunan OK-nappulaa vaikuttaa siihen syntyykö yhteyttä uudestaan.

korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä, mitään faktaa en tästä ole löytänyt.

Jaa tämä viestiketju