1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6600 bugit

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Hakki, 6/11/03.

1. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Onko muilla ollu välitystietojen kanssa ongelmia? Mulla kuuluu välillä viestin merkkiääni kun olen viestin lähettänyt mutta ruudussa ei vilahda sitä toimitettu tekstiä. Kun puhelimen käynnistää uusix niin tulee lista toimitetuista viesteistä. Välitystiedot valikossa kaikki ok.

2. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Jaa.. Tais johtua siitä kun oli viesteille valittu kortin muisti.. Ja myös mms viesteissä oli ongelmia.. 93kt videota ei suostunut lähettämään ennen kun vaihto muistin..

3. Henkka !

Tykkäykset:
    0
    Nyt KAATU ekan kerran, ja oikeastaan kaksi kertaa putkeen.
    Kun otin luurin taskusta ja avasin näppislukon niin huomasin ettei tule näyttöön valoa, IR ja näppislukko ilmaisimet oli päällä, vaikkei kumpikaan ollut käytössä.
    Piti buutata, mutta virtanappi ei tehnyt yhtään mitään.

Irrotin akun ja buuttasin uudestaan, nyt heräsi.
    Pysyi 20s päällä ja sammui:|
    Taas päälle ja nyt toimii :)

Akku 99% täysi.
    Mikähän mahtaa olla uusin softa tuohon.
    Nyt on V 3.42.1
    16-10-03
    NHL-10

4. halcyon

halcyon Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Kiitos.

Päätin juuri, etten osta Nokia 6600 -puhelinta.

Ainakaan vielä :)

t. Halcyon

5. AoK

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän noita bugeja on kaikissa. Ei vaan kannata olla niin huolissaan jokaisesta pikkuisesta. Hyvä esimerkki "bugeja elämääni" on ostaa tietokone ja mahdollisesti siihen MS ;)

6. Henkka !

Tykkäykset:
    0
    Jep.
    Tää puhelin on tiltannut vain tuon kerran.
    Muuten toimii erittäin hyvin...

Ei yhden kaatumisen takia kannata ostamatta jättää :|

7. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Juu hyvin on toiminut..

8. manu

Tykkäykset:
    0
    Ei bugi, mutta kuoret natisevat hieman :p

9. oh1jty

Tykkäykset:
    0
    Älä osta, itse kadun nyt jo vaikka viikko vasta takana.
    Kauhea natina pesäke, softa hidas, ääni särkee ja akku aika surkea.

10. manu

Tykkäykset:
    0
    Oho.. Minulla ei ole softa hidastellut eikä ääni särkenyt ja akkuunkin olen ollut tyytyväinen. Ei ole kaduttanut.

Edit: kuoret natisevat hiukan vasemmasta reunasta, lähinnä kynä-napin kohdalta.

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Se on tietysti niin ,että mihin vertaa ja mihin on tottunut aiemmin.Ja kaikki muutos joka ei miellytä on huonompaan suuntaan.Mulla on toiminut ihan hyvin ja ei mulla niin kiire ole etten jaksais paria kolmea sekkaa venaa jonkun sovelluksen aukasua.Mullakin vähän natisee,mut sekin johtuu varmaan siitä kun näppis on aika alhaalla niin luuria puristaa vähä kovempaa ettei se putois..?En tiedä.

12. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Oikeastaan ainoa kestokiusa on Jabra BT-200:sta käytettäessä hälytys- ja kuulokeäänenvoimakkuuden tason muistamattomuus (kyllä, marisin samasta asiasta jo Kokemukset -threadissa).

Eli kun äänentason on säätänyt mieluisaksi, puhelin "unohtaa" sen välittömästi. Seuraavan puhelun tullessa on pää haljeta. Mahtaakohan asialle olla mitään tehtävissä?

13. oh1jty

Tykkäykset:
    0
    Näin se on, kaikki riippuu mihin on tottunu.
    Itse en siedä minkäänlaista natinaa (on se kumma että ei saada muovi osat hiljaiseksi kun jo 3110 aikaan saatiin).
    Akut on ericssoneissa ollut ihan toista luokkaa.
    Softa oli omassa 7650 ja 3650 nopeampi ja odottaisin tässä edistystä kun kerran parannettu uusi puhelin (kyseessä ei kumminkaan ole mikään on the edge series 2000 puhelin).

ps. Taas puhelin laturissa vaikka eilen juuri oli (takana vasta pari normaalia työpuhelua)

14. ilnux

ilnux

Tykkäykset:
    3
    Kokemuksia 6600:sta...

Nyt on taas tunnus aktiivinen, joten pääsen heittämään kokemukset 6600:sta. (Viimeksihän puhuttiin 3650:n näppisjärjestelyistä ja MMS:n hinnoista, nyt ne on saatu kuntoon ;)

6600 tuli tosiaan käyttöön, mutta jostain syystä 6310i ei lähtenyt vielä jakoon vaan odottaa lopullista päätöstä.

6600:n bugit:

1) Näyttö ei päivity oikein, valikko näppäinten kuvaus tekstit bugittaa aika-ajoin.

2) Soittoäänet ja viestiäänet jumittavat, harvoin mutta joskus.

3) SMS:ien kuittaus tiedot bugittaa, usein re-startin jälkeen tulee kaikki kuittaukset kerralla alas ja homma päätyy MAIN-exec virheeseen.

4) Mystisin vika oli se, kun 20.30 illalla oli akku täysi ja aamulla kuudelta yhtäpalkkia vaille tyhjä. Töihin saapuessani huomasin radiosta, että puhelin lähetti 6 sek välein RF pursketta - ilman GPRS tai SMS liikennettä. Homma taukosi kun reboottasin koneen. Oli tehnyt tätä koko yön, joten akku meni siinä.

Kaikenkaikkiaan hyvä peli, mutta tulee etäisesti mieleen ne ajat kun windowsia käytteli - vastaus joka featureen oli rebootti. En haluaisi samaa puhelimeltani.

huh..

15. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Re: Kokemuksia 6600:sta...

Mulla on käyny kerran sama homma 3650:n kanssa, et illalla akku on täynnä ja aamulla yhtä palkkia vaille tyhjä. Mikä sitten lienee syy, kun ei akussakaan mitään vikaa ole.

16. YaRi

Tykkäykset:
    0

Oisko bluetooth jäänyt päälle?

17. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363

Harvemmin BT vie akku yössä tyhjäksi, mutta jos laiteella on ongelmia GPRSn kanssa voi noin käydä, kuten "ilnux" pariviestiä ylempänä kertoi.

18. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Olisiko mahdollista että jokin ohjelma olisi jäänyt taustalle auki?

19. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020

En ikinä pidä mitään ohjelmia auki jos ei niitä tarvi.

20. Jusku

Jusku Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    149
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 (+Jolla)

Mulla teki saman homman, edellisenä päivänä olin ladannu ja sit seuraavan aamun herään siihen ku kuuluu se akku tyhjä-ääni. Pistin sen kyl sen piikkii et en sit vissii ollukkaa ladannu sitä edellisenä päivänä mut nyt uskon et siin oli varmaa toi sama homma. Ei oo kyl toista kertaa tollasta tehny.

Jaa tämä viestiketju