1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6510

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja DarkStar, 24/12/02.

1. DarkStar

Tykkäykset:
    0
    aah oma 6510, mut viel kyl joulu paketis :D

2. icebox

Tykkäykset:
    0
    Mistäs tiijät? Oot käyny paketteja penkomassa? :p No, itse saan hf:n.

3. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itelle tulee Creative MuVo mp3-soitin :p Markkinoiden pienin.. Et ei siinä mitään.. Ja 5.1 synttärit.. Eiku pana gd67 pakettii :D Mitäs muut saa?

4. Acidnator

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    S7
    3510i ois toivomuksissa, mutta ei todellakaan mitään hajua että tuleeko, ja hyvä niin :)
    Saako Andi MuVosta 64 vai 128-version? Vai onko 128meganen edes tullu vielä? Nooh, jokatapauksessa hauskaa joulua kaikille! :)

5. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On se 64mb :) 128 tulee myöhemmin, niinkuin itekki arvuuttelit. Viime kompuutteri kaikille lehessä oli testi.. ainoo miinus oli pieni kapasitetti.. Riittävä mulle.. :) Yhen koulupäivän kestää jollai 14-15 biisil :) Kylhän se 128 ois mukavempi pidemmil matkoil jne.. Ja Panasonic gd67 joko 5. tammikuuta synttäriks tai sit ostan ite. :) Ja mitä äsken katoin tota pinoo (noh, ei se ny nii iso oo, mummille, famolle, fafalle, mutsille, faijalle, broidille, mulle joku 25 lahjaa.. Mut vanhukset saa vaa pari.. :D Ainaki oli mulle 2 ps2 pelii.. :) Sitte oli aika hämyjä paketteja.. Ei tod. mitää hajuu! Mut kaikille haskaa ja rahalista jolua!

6. Acidnator

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    S7
    Juu itekki oon hyvin pärjäilly 5510 64megan muistilla, kyllä siihen tarpeeksi saa ängettyä. Itelle on mäihällä vielä tulossa yks peli Cubelle, mutta sen näkee kolmen-neljän tunnin päästä :)
    Palataan tunnelmiin illemmalla tai huomenna, riippuen tuliko mielenkiintoisia lahjoja :p

7. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    P800 odottaa paketissa.

8. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Eipä paketissa tulossa oikein mitään kummoista, mutta miksi pitäisi..

Jaa tämä viestiketju