1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6510 vs. C55

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tropheus, 20/12/02.

1. Tropheus

Tykkäykset:
    0
    Kumman sinä ostaisit? Miksi?

2. m-tr

Tykkäykset:
    0
    Ostin C55:n

C55
    + java
    + polyfoniset soittoäänet
    + halvempi
    + nopea gprs
    + vaihtelu virkistää. Ei aina Nokia
    - ehkä rumempi?

6510
    + radio
    + parempi kalenteri
    + tyylikkäämpi ulkonäkö?
    +/- Nokia

3. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nokian ostaisin.Jäi jotenkin huono maku Siemensistä kun SL45 omistin.Lisäksi tuo C55 on aivan käsittämättömän ruma!!

Tuosta 6510 jäi taas hyvä kuva.Hyvät näppäimet,käyttöliittymä,kuuluvuus,hieno näytönväri.yms...Niin ja jos 6510 ulkonäköön kyllästyi pystyi vaihtamaan 8310 kuoret,siittä vielä pieni plussa.

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Hommaisin C55:n polyfonisten soittarien ja mielestäni kivan ulkonäön vuoksi.

6510 on tylsä laatikko, C55:ssa kulmia pyöristelty juuri sopivasti. 6510:ssa taas on toisaalta radio, mutta kokemusten perusteella voin sanoa, että paras ratkaisu on erillinen hyvälaatuinen miniradio taskussa puhelimen lisäksi.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    mutta niinhän sitä sanotaan et kauneus on katsojan silmissä, vai?

itelläni oli 6510 noin kuukauden ja sit oli sen aika mennä puis, sillä minun mielestäni siinä ei ollut mitään muuta hienoa kuin se sininen/turkoosi näytön valo! sixi odotan innolla maanantaita jotta saan oman c55 luurini liikkeestä noutaa!

6. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Makuasioistahan ei voi kiistellä mutta oon Nemesiksen kanssa samoilla linjoilla...

7. Diesel

Tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti 6510. Kalenterilla, radiolla ja koolla on mulle enemmän painoarvoa kuin polyfonisilla soittoäänillä ja javalla.
    6510 paljon laadukkaampi.

8. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu,niinhän se tietenkin on.

9. Alpha- Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    Halko
    tottakai 6510....

10. yani

Tykkäykset:
    0
    C55. Radiolla en itse tekisi yhtikäs mitään kännykässä. 6510:n sininen taustavalo on kyllä komea, mutta kyllä C55:n design kuitenkin vie voiton. UGH.

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    tota mieltä mäkin oon

12. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    C55 halvempi ja ominaisuuksia löytyy....

13. nicke

Tykkäykset:
    0
    veit jalat suustani.

14. Kit

Tykkäykset:
    0
    Tiivistäen voisi kai todeta, että molemmat ovat laadukkaiksi todettuja malleja ja on nyt vain siitä kiinni kumman tarjoamia ominaisuuksia tarvitset enemmän. Hinta on toki myös yksi tekijä ja miksei ulkonäkökin.

Minäkin pidin ennen C55:n hankintaa Javaa täysin turhana hinnannostajana, mutta onhan sitä kiva vaikka jokaisella kaffepaussilla wapittaa joku uusi peli. Suosittelen Wayhomea! Erittäin addiktiivinen. ;)

Lisäyksenä vielä, C55:n polyf. soittoäänet ja wav-tiedostot soivat (osin pienen "kaikukopan" ansiosta) paljon paremmin kuin yhdessäkään kokeilemassani luurissa.

Suosittelen C55:ttä. Jos sen ominaisuudet vain vastaavat käyttötarkoituksiasi, et tulisi katumaan sen hankintaa.

15. zeizei

Tykkäykset:
    0
    tuo on vähän 2-piippuinen juttu, siementäjä on alaspäin nopeampi mutta ylöspäin hitaampi :)

16. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Näistä C55. Pölyfooniset äänet + java, parempi muotoilu kuin Nakiassa. Veppiksen kanssa olen samoilla linjoilla taskuradion kanssa, kuuluu stereona ja esim. Sonyn legendaarinen taskuradio ei ole sytkäriä isompi. (Ok, kallis, ~50€, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti)

17. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Tuo taskuradio on aina erillinen laite. Ei merkitystä oli se sitten kuinka pieni tahansa. Nokiassa se on mukavasti integroituna. En minä lähtisi mitään erillisiä radioita taskuntäytteeksi ostamaan. Kaiken lisäksi tuossa nokian radiossa on yllättävän hyvä ääni kännykän radioksi.

Omistin joskus C45 ja voi että sitä oli kyllä vaikeampi käyttää kun nokiaa (voipi olla totuttelukysymys). Muutaman päivän mulla tuo oli kunnes vaihoin 6210:iin sen sitten.

Minun mielestäni nuo polyfoniset on aivan roskaa, mutta makuasioita nekin. Kivaa plussaa mitä itse kännykkääni voisin ottaa olisi värinäyttö ja kamera ;) Ovat vain hieman kalliita vielä.

18. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Oletko päässyt monenteen kenttään WayHomessa? Pelasin 25 asti ja nukahdin. Harmi että ei voi jatkaa peliä tietystä kentästä vaan aina pitää aloittaa alusta.

19. Kit

Tykkäykset:
    0
    Siis hetkinen? Kyllä minä ainakin voin jatkaa siitä, mihin olen jäänyt. Mistä hankit pelin? Olen muistaakseni juuri tuossa kentässä 25.

20. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Vaimoni vaihtoi tänään 6510:n C55:een...

Syitä:

- 6510:n erittäin helposti naarmuuntuva näytön lasi (kuoret jouduttiin vaihtamaan muutaman kuukauden käytön jälkeen)
    - 6510:n kuorien narina
    - C55:n "kivemmat" soittoäänet
    - C55:n ulkonäkö / muotoilu (varsinkin sähkönsinisillä kuorilla TODELLA hieno)
    - C55:n kevyempi paino

Lisäksi vaimoni tykkää Siemensin käyttöliittymästä, ennen 6510:ä hänellä oli C45...

Jaa tämä viestiketju