1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6510 vikatilanne? ** pienehkö kiire **

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Bomb, 6/1/03.

1. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Mikäs on tilanne Nokia 6510:n osalta nykyään? Lähinnä verrattuna 8310:aan. Onko kukaan viimeisen kuukauden parin aikana ostanut tuota 6510:aa ja osaisi kertoa kokemuksia? Natiseeko kuoret? Osaako aina näyttää nimen, kun puhelin soi, jos numero löytyy kortin muistista? Onko ongelmia soittajaryhmiin liittämisen kanssa? Ja mitäs muuta sitä olikaan... :)

Eli nyt haettaisiin pikaisesti kokemuksia tuoreihkoista 6510:sta, ettei välttämättä niistä ensimmäisistä lastentautisista. Ja mikä olisi bugittomin softaversio kokemusten perusteella?

Olis meinaan huomenna (7.1.2003) duunin jälkeen tarkoitus käydä vaihtamassa avovaimon 8310 luuri 6510:aan, mutta pientä epäröintiä alkaa olla havaittavissa, kun pelkää, että saattaisi joutua ojasta allikkoon :)

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin kesällä 6510:n ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Yksi Nokia tyylikkäimistä kännyköistä mun mielestä ja mm. radio toimii hyvin. Kuoret EI narise lainkaan, mutta en ole niitä oston jälkeen ikinä avannut. Toki olen kuullut, että joillakin ne hieman natisee, mutta ehkä he sitten availevat niitä useasti...?

Mutta siihen olen matkapuhelimissa törmännyt, että koskaan ei voi olla aivan varma miten hyvän yksilön sattuu samaan. Tosin 6510:sta ei mun korviini ole tullut mitään suurempia valituksia.

Eli, suosittelen ainakin omalta osaltani lämpimästi.

3. jim77

Tykkäykset:
    0
    Ostin kesäkuussa 6510 ja se oli yksi parhaimmista puhelimista mulla "ever".. Suosittelen. Ei vikoja ja oli runsaassa käytössä.

Tykkäykset:
    0
    Kaikissa puhelimissa, missä on itse vaihdettavat värikuoret natisevat... ominaisuus

Kaikki puhelimet osaavat näyttää nimen... ja kaikki puhelimet osaavat olla näyttämättä. Älä pidä samaa seitsemää numeroa lopusta katsottuna useaan kertaan puhelimessa ja puhelin näyttää nimen. Jos sul on muistissa sama numero useampaan kertaan puhelin näyttää vain numeron... ominaisuus...

Tästä en olekaan kuullut? Täytyy olla käyttäjän omia töppäyksiä... =)

Mutta miksi ihmeessä vaihtaa 8310 -> 6510? Käytännössä sama puhelin... 6510:ssa eri näyttö ja lompakko, siinähän puhelin paranee huomattavasti! Tää ei mene mun tajuntaan, mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa...

Mutta 6510 on ollut erinomainen puhelin. Siitä ei taida kenelläkään olla huonoja kokemuksia. Vanhoja softaversioita lukuunottamatta, 8310 on myös loistava puhelin.

5. Bomb

Tykkäykset:
    3
    Nooh, lähinnä tarkoitin, että natiseeko "järkyttävän", tai "hälyttävän" paljon, eli "normaalia" enemmän... :)

Mitenkäs sellainen, kun avovaimo lisää mut soittajaryhmään, niin lakkaa näyttämästä nimeä kun soitan, kunnes "boottaa" puhelimen. Ennen soittajaryhmään lisäystä toimii siis ihan normaalisti, ja ryhmään lisäämisen jälkeen lakkaa näyttämästä nimeä, kunnes puhelimen sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Ominaisuus varmaan tuokin?

Katso yllä. Eikä tuo toiminto niin vaikea ole, että siinä olisi edes mahdollista "töppäillä" :)

Lähinnä tyytymättömyys tuohon 8310:aan vaihtohalujen syynä. Softabugeistahan tuo vaihtohalu taisi saada ensimmäisen sysäyksen, sekä sitten ei ulkonäkö ja näppäimet loppujen lopuksi tainneetkaan miellyttää. Tietty softan päivitys todennäköisesti auttaisi bugeihin (kuten tuo nimen näyttämättömyys soittajaryhmään lisäämisen jälkeen), muttei se kuitenkaan näppäimiä vaihda tai kuoria muuta :)

Edit: ainiin, kiitokset kaikille tähän mennessä vastanneille ;)

6. HMK

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Lumia 640 LTE
    Kuoret kyllä heiluivat heti uutena aivan holtittomasti. Sen onneksi saa loppumaan tunkemalla takakuoren ja akun väliin täytettä. Itse käytin tarkoitukseen sellaisia paksuja tarroja, jotka liimasin takakuoren sisäpintaan.

Puhelimen toiminnassa ei mitään moitittavaa. Ohjelmaversio 4.12, laite hankittu lokakuun lopulla. Sitä lompakkoa en tosin ole käyttänyt. Jotkut on väittäneet että siinä olisi joku bugi.

Jaa tämä viestiketju