1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6510 softa?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja icepowa, 9/7/02.

1. icepowa

Tykkäykset:
    0
    Mikä on uusin softaversio Nokia 6510:iin?

2. Jake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Moto G 2015 (3rd gen)
    Itse ostin 28.6. ja versio on 4.05 (softan päiväys 30.5.02). Uudemmasta en ole kuullut.

3. icepowa

Tykkäykset:
    0
    Sama näyttäs olevan mulla.

4. polarbeer

Tykkäykset:
    0
    Sama täällä, pari viikkoa vanha. Onkos teillä mitään bugeja ? Tässä jotain omituista, kuten: laittaa herätyksen päälle kun käynnistää uudelleen, näyttää akun olevan täynä vaikka kuinka kauan -> rupeaa puhumaan huutaa että melkein tyhjä. Vai lasketaanko toi toinen softan piikkiin ?
    Sitten vielä taustavalojen kirkkauden "vaihtelu" joka ei kyllä tähän kuulu mutta tulipa sekin..

5. Juki

Tykkäykset:
    0
    V 04.05 näyttää olevan myös mulla. Puhelimen ostin 7.7. Taitaa olla 6510:n uusin? Muutaman päivän aikana en ole törmännyt vielä yhteenkään bugiin.

6. icepowa

Tykkäykset:
    0
    Ei mullakaan ole softa bugittanut, mutta taustavalo tuntus olevan kirkkaampi vasemmas reunas, vai kuvittelenko vaan? :O

7. polarbeer

Tykkäykset:
    0
    Mulla valot yhtä kirkkaita, mut näyttäis et iha ku ne aina välillä "värisi" tiedä häntä...

8. Bjoerne

Tykkäykset:
    0
    Minulla valot värisee vain jos akku on jo loppunut kertaalleen ja puhelimen käynnistää uudelleen, eikä tästä ole tosiaankaan mitään haittaa, koska se on niin pientä, että tuskin edes huomaa.

9. jim77

Tykkäykset:
    0
    Joko ne on sen Wallet ongelman kitkeneet pois?

10. Diesel

Tykkäykset:
    0
    Mulla versio 4.00 ja muutaman bugin oon löytänyt.
    Ensinnäkin joskus näppäinlukosta ilmoittava avain jää näyttöön vaikka lukitus on pois päältä. Samoin herätyskellon symboli. Joskus se vaan ilmestyy näyttöön (vaikka hälytyksiä ei ole) ...katoaa kun käynnistää puhelimen uudelleen.

Eilen yritin tallentaa oman tervehdystekstin. Sen tallennus onnistuu mutta sitä ei vaan tule kun käynnistää puhelimen. Ja kun sen poistaa niin yleiset käyttöasetukset-valikosta katoaa puhelimen kytkentä-ääni- "alavalikko". Se tulee takaisin sulkemalla ja käynnistmällä..

Akkupalkkien kestoissa on eroavaiksuuksia. Ensimmäinen palkki kestää käytöstä riippumatta muutaman päivän, kuudes ja viides palkki menee parin tunnin välein. Lisäksi näytön valot värisee aina kun akku on lähes tyhjä, -soittaessa ja käynnistäessa puhelinta.
    Nämä eivät haittaa käyttöä, en lähde puhelinta noiden takia päivittämään(paitsi tervehdysteksti olis kiva saada) ..mutta häiritsevin bugi on puhelimen jumiin meno soittaessa. Tähän törmää aika usein. Jos soittaa vahingossa väärään numeroon esim. painaa väärää pikavalintaa. Puhelun "peruutus" ei onnistu punaista luuria painamalla eikä navin -lopeta komennollakaan. Puhelin pakko sammuttaa ja käynnistää uudelleen.

Löytyykö muilla samaa ongelmaa? -vanhassa/uusimmassa softassa?

11. icepowa

Tykkäykset:
    0
    Mulla menee noi akkupalkit just samalla lailla ja valot värisee kans ku akku piippaa tyhjää.

12. habbax

habbax

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Onko tossa 4.05 sitä kytkentä ääni valikko bugia?

13. Jake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Moto G 2015 (3rd gen)
    "Eilen yritin tallentaa oman tervehdystekstin. Sen tallennus onnistuu mutta sitä ei vaan tule kun käynnistää puhelimen. Ja kun sen poistaa niin yleiset käyttöasetukset-valikosta katoaa puhelimen kytkentä-ääni- "alavalikko". Se tulee takaisin sulkemalla ja käynnistmällä.."

Tuotako tarkoitat? Se että kytkentä-ääntä ei voi käyttää yhdessä tervehdystekstin kanssa, on ihan ohjekirjassa dokumentoitu ominaisuus (joskin mielestäni järjetön sellainen). Hieman outoa on se että "kytkentä-ääni"-valinta poistuu/tulee näkyviin vasta seuraavalla käynnistyskerralla. Näin tapahtuu myös 4.05:ssa. Itse tervehdysteksti näyttää kyllä toimivan ongelmitta.

14. jim77

Tykkäykset:
    0
    Ostin eilen 16.07.2002 ja versio oli 4.05. Tähän mennessä ei ole näkynyt mitään kummallista muuta kuin puhelu Nokian huolto mekkaan eli Helsingin pitäjänmäen mäkiorppaan:

Q:"Saako 6510 Päivitettyä teillä?"
    A:"Hei, saax meillä sitä 6150 päivitettyä..eiku 6510... saa.. JOO saa!"

Q:"Miten kauan siihen menee, teettekö odotellessa?"
    A:"Hei meneex siinä kauan?.. *muminaa* joo.EI siis tuo aamulla saat illalla"

Q:"Korjaiskohan päivitys sen lompakko ongelman?"
    A:"Kyllähän ne aina korjaa kaikenlaisia ongelmia"

Q:"Mikä muuten on uusin softa versio em. kännyyn?"
    A:"Emmä tiijä!"

Loistavaa palvelua pojat. Toivottavasti joku teistä lukee foorumia!
    Myöskään makitorppa ei ole vastannut viikko sitten lähettämääni
    sähköpostiin tiedustellen 6510:n uusinta softa versiota.

15. icepowa

Tykkäykset:
    0
    No jopas!

Ei muutakun pikamarssia viereiseen kilpailevaan liikkeeseen. ;)

16. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Eikä liioin Maifon keväällä (ihan muussa asiassa). Adapter (Päämies Aribom) kyllä vastaa ja nopeasti, mitä ikinä kysyykin.

17. teja

Tykkäykset:
    0
    V 04.06
    18-06-02
    NPM-9
    (c)NMP

18. jim77

Tykkäykset:
    0
    Juuri keskustelin Club Nokian kanssa MAKSULLISELLA NUMEROLLA:

Nokia 6510 uusin versio on 4.00 päivämääränä 25.07.2002
    Että meillä on sitten ilmeisesti jotkut paska puhelimet kaukoidästä
    omilla softillaan..

19. metropol

Tykkäykset:
    0
    6510:n uusin softa on 4.05. Kävin juuri päivittämässä omani pitäjänmäen torpassa jonka huolto on nykyään ilmeisesti anglo service (ainakin huoltopaperin mukaan....).

20. jim77

Tykkäykset:
    0
    Huomasit siis varmaan sarkasmini jos minullakin on tuo 4.05 ja nokia kertoo minulle tyhmänä kuluttajana, että 4.00 on uusin softa..

Jaa tämä viestiketju