1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6510 ostomielessä!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Garbo, 1/9/02.

1. Garbo

Tykkäykset:
    0
    No ni nyt on aika vaihtaa 5510 (mahtava puhelin) uuteen 6510:iin ja jajattelin kysyä onko puhelin:

Hyvä puhumiseen? (kuumeneeko onko kauhea kuulokoke sopiiko muoto hyvin puhumiseen)

Tekstiviestien kirjoittamiseen? (onko pienet näppäimet kovin huonot kirjoittamiseen paljonko muistiin mahtuu viestejä)

Radio? (meneekö siihen ne vakiot 10 kanavaa)

Ja mitä luulette välihinnakis kun vaihtaa 5510 -> 6510?

Olen pahoillani jos tälläinen topic on jo ollut!

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Näppäimethän ovat isommat kuin 8850:ssa, joten siinä mielessä sanoisin, että on hyvä kirjoittaa, paitsi jos sormesi todella ovat jotain hk:n sinisen paksusia.

Itse ainakin kirjoittelen nopeasti 8850:lla, ja testannut olen myös, että talvihanskat kädessäkin pystyy kirjoittamaan :)

3. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On.Sopii hyvin puhumisen.Eikä ainakaan minulla ole vielä kuumennut,tosin en onneksi ole joutunut puhumaan kännykkään 30min pitempiä puheluita.

Näppäimillä on tosi hyvä kirjoittaa viestejä.Eikä ole liian pienet.Kuten Jace sanoi viestin kirjoitus onnistuu hyvin myös 8850 ja mielestäni vielä paljon paremmin kun monella muulla puhelimella.Muutenkin mielestäni luurissa on perkeleen hyvä näppäin tuntuma,ainakin itse olen tykännyt.En muista paljon viestejä mahtuu muistiin kun poistan aina viestit lukemisen jälkeen mutta eikö tässä ollut se "dynaaminen" muisti joten kai niitä reilu sata mahtuu...???

20 mahtuu muistiin.

Tuosta välirahasta en osaa sanoa mutta luuria voin ainakin lämpimästi suositella.

Jaa tämä viestiketju