1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6510 ongelmat?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja antti.sinisalo, 30/11/02.

1. antti.sinisalo

Tykkäykset:
    0

Onko muilla viimeaikoina 6510 ostaneilla ilmennyt seuraavanlaisia ongelmia: Saadessasi viestin puhelin ei tunnista nimeä, se näyttää vain numeron ja välillä soittessa jollekkin puhelin tekee saman jutun kuin ei olisi verkkoa, mutta toisella kerralla soittessa toimii. (voisiko johtua puhelimen viasta 900/1800 verkoissa?) sekä puhelin helisee kummallisesti ikäänkuin jokin olisi irti...tämä oli jo heti puhelimen ostaessa...

Olisiko syytä viedä takaisin liikkeeseen ja korjauttaa tai vaatia uusi luuri?

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    1)Kannattaa varmistaa, että samaa numeroa ei ole muistissa kahteen kertaan. Ja kokeilemisen arvoinen kikka on tallentaa numerot puhelimen muistiin.

2)Tekeekö ihan satunnaisesti vai tietyillä paikoilla? Voiko johtua puhtaasti verkosta?

3)Kannattaa ensiksi katsoa, sattuisivatko äänenvoimakkuudensäätönapit heilumaan/aiheuttamaan helinän.

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole tuollaisia vikoja ollut. Kaikkee muuta pientä kyllä (lue muut 6510-aiheiset topicit)

4. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei kai siinä mitään menettevää oo jos vie takuuseen.. ;o)

5. Ranki

Tykkäykset:
    2
    Mulla oli kanssa kerran sama vika. Sun pitää jokaisen puhelinumeron kohdalta muuttaa lankapuhelin symboli matkapuhelimeksi.

6. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei minulla kyllä ollut mitään vikaa vaikka numeron sympoli oli lankaliittymä matkapuhelin numerossa.

7. laxa

Tykkäykset:
    0
    Ei ole mitään tuollaisia vikoja.

Yksi ongelma on että kun saan viestin numerosta jota ei ole tallennettu muistiin puhelin näyttää viestin alus (tyyliin: Moi mitä ku...) mutta jos nimi on muistissa se näyttää vain nimen. Haluaisin sellaisen asetukset, että näkisin viestin alun. minulla on omissa kansioissa esimerkiksi kaikki viestis joita tyttöystäväni on minulle lähetellyt ja jos haluan selailla niitä olisi se helpompaa jos näkisi mikä viesti on kyseessä ennen kuin joutuu avaamaan jokaisen.

8. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Käytä toimintoa "muuta otsikkoa" samalla kun siirtelet viestejä kansioihin. Kätevää.

Jaa tämä viestiketju