6510:n HF HDD-1 stereokuulokkeet

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Onko kyseisissä kuulokkeissa (HF HDD-1) minkäänlaisia radion etähallintaominaisuuksia? Miten muut tarvikemallit? Kiinnostaa lähinnä kanavien vaihto ja äänenvoimakkuuden säätö. Ps. polkumyynti.com myy tuotetta 20€:n kpl hintaan. Mietin vaan, että onko parempia vaihtoehtoja?

kellotin

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Jansu sanoi:
Onko kyseisissä kuulokkeissa (HF HDD-1) minkäänlaisia radion etähallintaominaisuuksia? Miten muut tarvikemallit? Kiinnostaa lähinnä kanavien vaihto ja äänenvoimakkuuden säätö. Ps. polkumyynti.com myy tuotetta 20€:n kpl hintaan. Mietin vaan, että onko parempia vaihtoehtoja?

Tuossa mallissa on ns. kanavanvalitsin. Ei ole äänenvoimakkuuden säätöä. Minä voin myydä sinulle uuden hintaan 17ecua.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Nexus
Noi on kyllä ihan monokuulokkeet, ja se painike niissä toimii kanavan vaihtajana (eli siirtyy seuraavaan muistipaikkaan). Eli ääntä ei voi säätää.
Ittelläni tollaiset on ollu käytössä 6kk, ja ihan kelpo peli on ollu. Eli ihan viralliset kannattaa melkeen ostaa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Jansu sanoi:

Stockalta saat 18e

Conda

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Jansu sanoi:

No eipä oo polkumyynti nimensä veroinen.

niskalaukaus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
itse ostin tässä pari päivää sitten, ja todella tyytyväinen olen. kanavaa voi vaihtaa kun painaa napista lyhyesti, tai äänivalinnalla. radion voi avata ja sulkea äänivalinnalla.

Top Bottom