1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6510 kuulokkeet

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja HMK, 25/10/02.

1. HMK

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Lumia 640 LTE
    Voiko kuusviiskympin radiota kuunnella muilla kuin niillä HF-kuulokkeilla, vai joutuuko ostamaan sellaiset vaikka ei HF:ää tarvitsisikaan ja haluaisi käyttää radion kunteluun paremman äänenlaadun omaavia kuulokeita.
    Käykö siis esim. jotkut korvalappustereoiden kuulokkeet, tai onko myynnissä jotain muita tarkoitukseen sopivia.

2. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Ei voi kuunnella muilla kun niillä nokian kuulokkeilla. Ehkä sitten joillain tarvikekuulokkeilla, mutta ainakaan normaalit kuulokkeet eivät niihin mene (rahastusta sanon minä). Olisi huomattavasti mukavampaa kuunnella radiota joillain kunnon kuulokkeilla. Tosin eivät nuo HDD-1 kuulokkeetkaan mitkään surkeat ole. Toistavat jonkin verran bassoakin ja ääni on aika selkeä. Eron kyllä huomaa kun kuuntelen tietokoneelta MBQuartin hifikuulokkeilla ;)

3. elukka

Tykkäykset:
    0
    Miten niin muut eivät sovi.. mistä johtuu?? Ei kai kyse ole mistään muusta kuin plugin koosta, vai onko? Nokia käyttää 2,5mm jackia, kun yleinen jackin koko korvalapuissa on 2,7.. eli jos vain hommaa oikean kokoisen pään, niin miksi ei toimisi!!

4. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse olen mutuna ymmartanyt, etta kyseessa on vain plugin koko. Joku viisaampi varmaankin kertoo miten asia ihan oikeasti on.

5. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Huoh.. No tottakai ne sopii jos alkaa itse modailemaan sitä päätä. Tarkoitin ettei silleen suoraan mene.

6. alump

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Nexus
    Täytyy vaan muistaa että tavallisiin stereo-kuulokkeisiin verrattuna toinen kaista onkin mikrofoonille varattu ja tällöin toisessa kulkee vain mono-ääni. Eli jos siihen iskee tavalliset kuulokkeet, niin joutuu vähän kolvailee niitä johtoja toisiinsa.

Kai? Ei nyt ole enään 6510:aa tässä, niin en voi tarkistaa muistanko oikein.

7. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Eikös se ole 3,5 ?

8. Alpha- Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    176
    Puhelinmalli:
    Halko
    kokeilin kaverin kuulokkeita(hdd-1)päivän...ei tarvi ite ostaa ku ne kuulokkeet on nii isot et koskee korvii käytön jälkee..eikä pysy enää "tavalliset" nappikuulokkeet korvissa...tai sit mua vaan koski muuten korviin ku en sentään mitttaileen ruvennu

9. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itselleni ne sopivat kylla oikein hyvin. Korvasi taitavat olla tavallista pienemmat.

10. HMK

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Lumia 640 LTE
    Minä en ole vielä löytänyt sellaisia nappikuulokkeita jotka istuisivat mukavasti korviini ja pysyisivät paikallaan liikkuessa. Lieneekö minulla sitten jotenkin epämuodostuneet korvat? Siksi kuitenkin käyttäisin mieluummin korvalappujen sankakuulokkeita.

11. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Vähän samaa ongelmaa täällä.. Ei meinaa napit istua kovin hyvin. Kyllä ne jotenkin saa kuitenkin pysymään.

12. t-m

Tykkäykset:
    0
    joku adapteri ois kyllä hyvä saada, mutta mahtaako puhelin tykätä hyvää tuommosista isommista kuulokkeista?

13. Bjoerne

Tykkäykset:
    0
    5510 mukana tuleva adapteri käy 6510 jolloin siihen käy normaali 3,5mm plugi. Liitin joskus koti stereoihin ja hyvin kuulu radio!

14. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Saiskos radion toimimaan niin, että ottaa liitinpään puhelimeen vanhasta HFästä ja sitten ostaa naaras kuulokepistokkeen?? Ja juottaisi ne HFän johdon ja kuulokepistokkeen naaraan yhteen?? Tulis samanlainen kuin 5510 "sovituskappale".

15. Otus

Tykkäykset:
    0
    On.

16. mysse

Tykkäykset:
    0
    Voiskohan jostakin saada ostettua tollasen adapterin?

Jaa tämä viestiketju