1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6510 hirttää...

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Morgue, 11/10/02.

1. Morgue Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    7
    Onko jollain ollut samanlaisia ongelmia. Ostin näet tässä pari päivää sitten 6510:n ja heti ilmeni vikaa. Kaveri soitti kännykkääni. Hänen numeronsa ja nimensä on ihan normaalisti tallennettu sim-kortille, mutta puhelin ei näyttänyt kuin "040*******" soittaa, ei ollenkaan soittajan nimeä. Edellisessä mokiassa ei ollut mitään ongelmia tämän kanssa. Normaalisti tuli tyyliin "Jussi" soittaa. Kaikki muut tallentamani numerot toimivat kuten pitääkin, mutta tämä yksi on poikkeus. Taitaa olla ohjelmistossa vika vai? Vai koko luuri vaihtoon?

2. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    tollastahan sattuu jos puhelin soi heti sen jälkeen kun sen on avannut, tai jos sulla on sama numero tallennettu kahteen kertaan.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Tai tarkemmin sanottuna numeron viimeiset seitsemän(köseoli?) numeroa.

4. aikoN

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa kokeilla kopioida nimi ensin sim-kortilta puhelimen muistiin ja sit takasin sim-kortille. Mulla autto ainakin...

5. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Huolto suosittelee käyttämään puhelimen muistia.

6. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Mitä järkeä sitä sim kortin muistia edes olisi käyttää. Ainakin se on hitaampi ja mun käsittääkseni silloin ei myöskään saa niitä lisänumeroita ja tietoja joka nimelle ?

7. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Näin on. Ainoa syy miksi SIMin muistia kannattaa käyttää on jos käyttää korttiaan useassa puhelimessa. Tällöin numerot siirtyy mukana.

8. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Joo minäkin vein kerran puhelimen huoltoon jolloin täytyi siirtää ne nimet sim kortille jolloin ne menivät aivan sekaisin ja numeroiden tyypit (matkapuhelin, normaali, koti ym ym.) menivät aivan piloille. Saman joutui tekemään kun vaihdoin puhelinta.

9. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Paras keino on tehdä backuppi tietokoneelle, jos tähän on mahdollisuus. Kaikillahan sitä ei tietysti ole. Luulis muuten että huolto vois tehdä tämän (pyydettäessä)?

10. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    itselläni ei ole vielä ilmennyt mitään ongelmia, mutta onko se "raidallinen" osa siinä näytön ympärillä, virtanapin suunnasta katsottuna n. ½mm irti itse puhelimesta, ja kun painaa sitä niin se painuu takaisin kiinni puhelimeen. tämähän ei siis haittaa muuten millään tavalla, mutta ajattelin että jos tämä on mennyt minulla ollessa tällaiseksi, niin miksei se irtoaisi kohta kokonaan pois?

minulla on myös * näppäin hiukan tunnoton, eli ei "naksahda" kun sitä painaa... mutta sikahyvä puhelin, ei siinä mitään.

11. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Minulla on se "ääni kovemmalle" nappi hiukan tunnoton siinä sivussa. Muuten todella helmi puhelin.

12. Morgue Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    7
    Juu, olen ottanut noi huomioon. Ei ole ainakaan niistä kiinni. Kokeilin tota simkortti/puhelimenmuisti hommaa ja nyt näyttää pelaavan kunnolla. Eli tallensin numeron ja nimen puhelimen muistiin. Mutta vikahan tuo on siitä huolimatta. Kyllä sen similtäkin pitäisi toimia.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Multa putos ladasta moottori, mutta silti ihan sika hyvä auto..... No asiaan. Puhelin on toiminut moitteitta eikä vikoja tai bugeja ole tullut vastaan.

14. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mä säännöllisin väliajoin tyhjennän sen kokonaan ja sit kopsaan uudelleen kaikki (jos on tullu uusia numeroita). Tämä siksi, että käytän sitä ns. varamuistina eli jos kävisi niin, että puhelin vaurioituisi niin pahasti, että puhelimen muisti tuhoutuisi, mutta sim-kortti säilyisi ehjänä. Mä en enää suostu vaihtamaan luuria niin kauan kunnes olen varma että puhelimen muistin kopioiminen uuteen luuriin onnistuu varmasti täydellisesti. On meinaan pirun ärsyttävää alkaa kynän ja paperin kanssa rustaamaan numeroita uudestaan samalle nimelle, kun saakelin sim-kortti erittelee ne. Ja kyl ottaa päähän myös jos tärkeät viestit häviää.

Jaa tämä viestiketju