1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

64gb kortti "Max 32gb tablettiin" - mahdollista?

Keskustelu osiossa 'Tabletit', aloittaja Swatti87, 16/7/14.

1. Swatti87

Tykkäykset:
    0
    Kymmenes 32gb microSD sanoi böö böö ja pienen lisäinvestoinnin kautta tarttui 64gb mukaan... Vaan tuo tabletti ei skulaa kortin kanssa.

Kyseessä Huawei mediapad 7 vogue jonka maksimi speksien mukaan on 32... Ja senhän tajusin tarkistaa ajoissa...

Onko mitään mahkua saada tuo kortti toimimaan tuossa lätyssä?

Plään B: jos kortti ei skulaa koneessa ni uudempaa tilalle. Kiinnostaisi tietää mitä tuosta kehtaisi pyytää jos möis pois.

2. Jorma K.

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kiinahärveli 2013
    Mulla ei ainakaan toimi, oon kokeillut eri merkkisiä kortteja, kaikki siis 64gb. Oon testannut Diel-luuriin ja Novus 8 tablettiin, molemmissa ihan perus-android, en tiedä oisko jotain häkkiä saatavilla. (Aihe kiinnostaa, joten vastaan nyt tähän tällaisen "nolla-vastauksen" jotta saan ketjun seurantaan...)

3. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4715
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Viestiketjun aloitusviesti, oikea yläkulma "Seuraa viestiketjua". ;)

Olisiko niin et tuo MAX kortin koko tulee raudassa vastaan, ei niinkään softassa?

4. mitsuri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    38
    Joskus olen lukenut enkkufoorumeilla, että rootattu ja custom romilla puhelimen muistin saa kasvatettua sinne 64gb, eli tuplasti alkuperäisen. Taisi olla xda forumilla samsungin puhelimien osiossa,,,

E: Niin, ap taisi kysyä tableteista ja minä höpötän puhelimsta...

5. jaripi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    210
    Puhelinmalli:
    Lumia 920 & 1520
    Kokeile formatoida se micro SD kortti, jos puhelin tai tabi ei tunnista sitä, niin käytä vaikka Windows läppäriä siihen (useimmissa on SD kortin lukija HC tuella) ja formatoi se FAT32:ksi ...

6. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5

Jaa tämä viestiketju