1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6310i

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Palo, 23/2/03.

1. Palo

Tykkäykset:
    0
    Kannattaako kyseistä puhelinta nykyään enää ostaa? Vai suositteletteko ennemmin jotain muuta, esim. värinäytöllistä puhelinta? Kertokaa myös perusteluja.

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Kyllä 6310i voi olla ihan hyvä valinta, ellei nimenomaan halua esim. värinäyttöä puhelimeensa. Hyvät valmiusajat, BT, GPRS (vaikkakaan ei niitä markkinoiden nopeimpia...) tms. tekee siitä ihan kohtuullisen vaihtoehdon hintaluokassaan.

3. Ezgou

Tykkäykset:
    0
    Jos haet pitkää valmius-/puheaikaa niin 6310i on hyvä valinta.

4. Cruisse

Tykkäykset:
    1
    Hiukan yli viikon kokemuksella olen erittäin tyytyväinen puhelimeen ja tuntuu erittäin laadukkaalta laitteelta.
    En ole vielä löytänyt mitään moitittavaa, paitsi ehkä näytön väristä. Olin odottanut sinisempää väriä, kun nyt se on enempi valkoinen kuin sininen. En tiedä onko se harhaa vai mitä, mutta illalla se näyttää sinisemmältä kuin päivällä vaikka päivällä menisi aivan pimeään huoneeseen sitä katsomaan
    Suosittelen ns.busines käyttöön, en leluksi!

5. Palo

Tykkäykset:
    0
    No en minä mikään bisnesmies ole, mutta enpä mihinkään leikkimiseenkään sitä tartte :)
    Saisin 6310i 250e, jos antaisin ~100e uutena maksavan käytetyn puhelimen vaihdossa. Mitä mieltä olette?

Jaa tämä viestiketju