1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6310i tipahti lattialle, ei toimi värinähälytys

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja VaiNiin, 16/8/03.

1. VaiNiin

Tykkäykset:
    0
    Niin kävi, puhelin tipahti kädestä parketille. Muuten tuntuu toimivan normaalisti mutta värinähälytys ei. En muuta syytä toimimattomuudelle keksi kuin tuon lattialle putoamisen. Tuo värinätoiminto on kai akussa eikä puhelimessa? Eli jos ei muuten tule takaisin niin akkua vaihtamalla värinät palaavat?

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Håppsan, nyt on varmaan värinämoottori irronnut kiinnityksistään. Moottori on kiinnitettynä itse puhelimeen, ei akkuun. Värinäakuilla saa värinän 5110/6110/6150-puhelimiin, mutta tästä uudemmissa on tuo värinä itse luurissa.

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Puhelin vaan auki ja tarkista se värinämoottori. Jos et osaa vaan tarvit neuvoja, niin suosittelen ettet yritäkkään vaan viet sen suoraan huoltoon. Tai jos on takuuta vielä vehkeessä niin ei kannata itse aukoa tai lähtee takuu.

4. VaiNiin

Tykkäykset:
    0
    No jopas tuli nopeasti vastauksia... Kiitos niistä.

En kyllä itse osaa noita hommia ollenkaan. Takuukin meni kuukausi sitten umpeen ja tuskinpa se putoamisvikoja korvaisikaan. Mitähän tuon korjaus mahtaa maksaa? Ehkä tuon voisi itsekin avata mutta jos korjaus vaatii muutakin kuin värinämoottorin painamista takaisin kiinnikkeisiinsä (?) niin eipä tuo sitten varmaan mitään auta mennä aukomaan. Asiasta mitään tietämättä voisin kuvitella, että jos ei osia tarvita ja työkin on vain jonkin osan takaisin kiinnittäminen, ettei paljon maksaisi. Puolen tunnin työn? Mutta sitähän ei tietysti tiedä katsomatta...

5. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    enpä ole 6310:llaa avannut mutta onko värinä samassa paikassa kuin 6210:ssa?

6. Jay20

Tykkäykset:
    0
    luulisi niin, ovat niin samanmallisia puhelimia

7. gupla

Tykkäykset:
    0
    Molemmissä värinämoottori on siellä yläkulmassa kiinni etukuoressa. 6210:ssä liimattuna ja 6310*:ssä "klipsulla", joka toki murtuu/löystyy pudotuksessa suht helposti. ->todennäköisesti etukuori vaihtoon.

8. VaiNiin

Tykkäykset:
    0
    Eilen illalla alkoi taas värinähälytys toimia. Mitään en tehnyt, yhtäkkiä vaan tutun turvallinen värinä tärisytti pöytää. No mikäs siinä, parempi näin. Ilmeisesti ei sitten ollut värinämoottori irti vai mikä lie. En valita.

9. BrDead

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Motorola Moto G 4G
    Minulla lakkasi myöskin värinä toimimasta yhtäkkiä. Mallina 6310. Takuu lakkasi tasan 2 viikkoa sitten. Saa nyt nähdä mitä kustantaa.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Vibraa ei saa erikseen vaan se sisältyy etukanteen ja sen vaihto hiukan huollosta riippuen 25-50€.

Jaa tämä viestiketju