1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6310i ja Ericsson HBH-30

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ImeiMan, 2/4/03.

1. ImeiMan

Tykkäykset:
    0
    Onko laitteissa vikaa vai mikä on, kun en saa Erkin Bluetoothissa toimimaan äänikomentoja. Laitteet siis löytävät toisensa ja homma pelaa muuten, mutta äänikomennon annettuani Bluetoothin kautta, puhelin ei lähde soittamaan.... Onko vika vai ominaisuus vai teenkö jotain väärin?

2. ImeiMan

Tykkäykset:
    0
    Eikös nyt todellakaan löydy "ammattilaista", joka osaisi vastata kyseiseen kysymykseen...

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Eiköhän niitä ammattilaisia täältä löydy (en välttämättä minä)... Itse epäilen että Erkki ja Nokia on toteuttanu tuon äänivalinnan erilailla että tuo Erkin oma ei oo sen takia täysin yhteensopiva Noksun kans...

4. ImeiMan

Tykkäykset:
    0

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Voihan sitä kokeilla mutta itse en usko että auttaa koska oma teoriani on että:

Erkin HF:llä annettu äänivalinta käsky on erilainen verrattuna Noksun HF:llä annettuun äänivalinta käskyyn. Eli Noksun känny ei ymmärrä sitä Erkin HF:stä tullutta käskyä, mutta Erkin känny ymmärtäis... Toivottavasti ei ollu liian epäselvää :D

6. blueice

Tykkäykset:
    0
    Tuota, Nokiallako bt-audio äänikomennoilla, -ei kai!? Mistä asti? Kertokoon joku joka tietää. Opettelisivat ensin tekemään standardin mukaisia laitteita..

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Öö, onko HBH-30ssa jokin standarti äänikomento?

Jaa tämä viestiketju