1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6310 ja bluetooth scm zio, miten saan toimiin??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja veijo esso, 23/1/03.

1. veijo esso

Tykkäykset:
    0
    Apua, auttakaa veljet? Ostin pari päivää sitten bluetooth palikan (scm zio) ja myyjän mukaan toimii 6310:n kanssa. Asensin softan ja laitoin puhelimen bluetooth:in päälle. Pc-softa "haistoi" puhelimeni ja kun aloin luomaan yhteyttä puhelimeen, niin puhelimeen tuli teksti "hyväksytkö yhteyden superpena?" --> siis pc:ni tunnus on toi superpena.. Hyväksyttyäni, 6310 kysyy salasanaa? Mitä laitan? Olen laittanut pin-koodini "1234" ja "0000" ja olen kokeillut muutaman muunkin vaihtoehdon, mutta ei..tulee vain piippaus kännykästä ja herjaus että "väärä salasana", "laite ei hyväksytty".. Eli onko kellään hyviä neuvoja? Auttakkee?

2. eeaiel

Tykkäykset:
    0
    Pitäisi olla sen palikan mukana tulleissa käyttöohjeissa jossain kyseinen koodi tai sitten valmistajan sivuilta

3. veijo esso

Tykkäykset:
    0
    Käyttöohjeissa ei ollut sellaista numeroa, jolla homma ois toiminut. En myöskään löytänyt valmistajan kotisivuilta tietoa asiasta. Laitoin sinne kyllä meilin ja kyselin sieltä ongelmasta. Alkaa jo vähän ottaan päähän. Maksan 10 euroa heti sen tilille, joka keksii ratkaisun ongelmaani, ja saisin bluetoothin ja 6310 toimimaan..

4. Amppman

Amppman

Tykkäykset:
    0
    No älä vielä maksa mutta. kun otit yhteyttä niin tietokoneen ja puhelimen salasana täytyy olla sama eli (ompas vaikea selittää) sen bluetooth palikan ohjelmistossa pitäisi olla jokin salasanan kysely, omassa laiteessani tietokoneen päässä pitää ensin antaa salasana jonka jälkeen puhelimeen täytyy antaa sama salasana ja kun yhteys on kerran muodostettu ei se enää sen jälkeen kysy sitä, toivottavasti edes jotain apua oli

5. veijo esso

Tykkäykset:
    0
    Kyllä, yritin tätä eli yritin syöttää pc:lle tiettyyn kohtaan numerosarjaa, mutta jännä juttu, kun naputin numerosarjaa, niin kohta nokialainen piippas ja homma tyssäs siiheen. Ikäänkuin 6310 ei olisi "tykänny" syöttämästäni numerosta, en edes päässyt siinä sellaisen vaiheeseen että olisin syöttöny saman numeron kännykkään. Yritin siis tehdä niistä laitepareja.. Mutta edelleen, hyviä ehdotuksia, neuvoja kaivataan. 10 euron tarjous edelleen voimassa..

6. veijo esso

Tykkäykset:
    0
    Jippii, ongelma ratkaistu. Ongelma ei ollut asetuksissa, vaan kyse oli reagointiajasta, niin hassulta ku se kuulostaa.. Eli syötettyäni pc:lle neljän numeron sarjan (laitoin 0000), niin minun piti välittömästi syöttää se sama nro kännykkään. Aiemmin olin tehnyt sen liian hitaasti, jolloin yhteys katkesi. Nyt juuri olen erittäin tyytyväinen bluetooth-netti-surffaaja. Soitin systemaan mistä ostin palikan ja välitin sinne myös kuinka ongelma ratkesi.. Sori 10 euron palkkion maksan itselleni, kun homma onnistui.. Kiitoksia kuitenkin vastanneille, Bluetooth on jees..

Jaa tämä viestiketju