1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6310, bluetooth scm zio ---> miten saan toimiin bluetooth

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja veijo esso, 23/1/03.

1. veijo esso

Tykkäykset:
    0
    Apua, auttakaa veljet? Ostin pari päivää sitten bluetooth palikan (scm zio) ja myyjän mukaan toimii 6310:n kanssa. Asensin softan ja laitoin puhelimen bluetooth:in päälle. Pc-softa "haistoi" puhelimeni ja kun aloin luomaan yhteyttä puhelimeen, niin puhelimeen tuli teksti "hyväksytkö yhteyden superpena?" --> siis pc:ni tunnus on toi superpena.. Hyväksyttyäni, 6310 kysyy salasanaa? Mitä laitan? Olen laittanut pin-koodini "1234" ja "0000" ja olen kokeillut muutaman muunkin vaihtoehdon, mutta ei..tulee vain piippaus kännykästä ja herjaus että "väärä salasana", "laite ei hyväksytty".. Eli onko kellään hyviä neuvoja? Auttakkee?

2. Kartsa

Tykkäykset:
    0
    Nokia 6310 ja SCM bluetooth

Mulla on vastaava paketti ollut käytössä jo jonkin aikaa, joten jos oikein muistan niin salasanakyselyyn tulee sim-kortin tunnus eikä pin.

3. veijo esso

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkistä, mutta ei onnistunut, jos tarkoitit sim-kortissa olevia lukuja. Mulla on dna liittymä ja katsoin sim-korttia, siellä oli iso numerosarja, neljä riviä viiden numeron pätkissä. Yritin jokaista mahdollista numerosarjaa tuloksetta. Eli ongelma vainoaa edelleen. Pääsen siihen asti kun hyväksyn pc:n yhteyden, mutta salasana (joka siis näppäillään kännykkään) on hukassa. Maksan vaikka 10 euroa oikean vastauksen ensimmäiselle antajalle, eurot tulee tilille. Olen jo vissiin vähän epätoivoinen..

4. tkorpela

Tykkäykset:
    0
    Re: 6310, bluetooth scm zio ---> miten saan toimiin bluet

Tarkista ensin että puhelimessa on asetukset kunnnossa. Ehkä kannattaa ensin poistaa kaikki asetukset puhelimesta ja tietokoneelta. Pitäisi toimia kun laittaa saman koodin molempiin päihin. Näkyykö 6310:n oheismateriaalissa/puhelimen sisällä alkuperäistä koodia? Kai olet lukenut ohjeet?

5. veijo esso

Tykkäykset:
    0
    Jippii, ongelma ratkaistu. Ongelma ei ollut asetuksissa, vaan kyse oli reagointiajasta, niin hassulta ku se kuulostaa.. Eli syötettyäni pc:lle neljän numeron sarjan (laitoin 0000), niin minun piti välittömästi syöttää se sama nro kännykkään. Aiemmin olin tehnyt sen liian hitaasti, jolloin yhteys katkesi. Nyt juuri olen erittäin tyytyväinen bluetooth-netti-surffaaja. Soitin systemaan mistä ostin palikan ja välitin sinne myös kuinka ongelma ratkesi.. Sori 10 euron palkkion maksan itselleni, kun homma onnistui.. Kiitoksia kuitenkin vastanneille, Bluetooth on jees..

6. tkorpela

Tykkäykset:
    0
    Hyvä että sait toimimaan. Kannattaa ehkä päivityttää 6310:n softa jos se on vanha. Uudessa voi olla korjauksia mm. bluetooth-käyttöön.

Jaa tämä viestiketju