1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6280 ongelma, Auttakee.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja jazmiina, 3/1/07.

1. jazmiina

Tykkäykset:
    0
    Eilen puhelimessani ilmeni ongelma.
    En pääse lukemaan saapuneita tekstiviestejä.
    Kun menet kansioon ja koitan saada sitä auki, tulee teksti "Toiminto epäonnistui, yritä uudelleen".
    Koitin myös poistaa saapuneita viestejä, jos vika johtuikin siitä että kansio oli täynnä. Mutta nyt tuli teksti "tapahtui virhe, poisto jäi kesken"..
    Mikähän kännyssäni on ongelmana?

Tämä ongelma syntyi itsekseen, en ole itse mitenkään muuttanut mitään asetuksia tms.

Kiitokset vastauksista.

2. Dexmir

Tykkäykset:
    0
    Oletko kokeillut käynnistää puhelimen uudestaan?

3. jazmiina

Tykkäykset:
    0
    Jep, olen koittanut. Ei auta.

4. samumanu Vieras

Jollain toisella sim-kortilla testattu?

Voipi olla et vaatii ohjelmapäivityksen jos ei noi konstit auta.

5. Spemu

Spemu

Tykkäykset:
    0
    Vaikuttaisi tavalliselta softavialta,joita nokialaisissa(symbian) on/tulee harmittavan paljon. Luulen että kannattaisi vaan viedä uudelleen ajettavaks... Tai joku joka tietää paremmin voi korjata,jos olen pahasti väärässä :) vaikka ei symbian olekkaan

6. jazmiina

Tykkäykset:
    0
    Vika katosi itsestään kun aamulla koitin lukea viestejä. Saapuneiden viestien kansio avautui.

Päivän mittaan tuli taas esille uusia "vikoja".
    Kännykkäni vaihtaa itsekseen päällä olevan soittoäänen toiseen, samoin se vaihtaa kellonaikaa itsekseen. Kun korjaan kellonajaksi oikean ajan, se vaihtaa sen hetkenpäästä toiseen.

Nyt lisäksi kun selaan valikkoja, aina selaamani valikon kohdalla on iso kysymysmerkki, samoin kun avaan näppäinlukon, näyttöön tulee hetkeksi iso kysymysmerkki, joka lähtee hetken kuluttua pois.

Vien tuon huomenissa päivitettäväksi. Kiitokset vinkeistä.

Raivostuttavaa, ensimmäinen Nokia aikoihin, nyt käytössäni ollut vain noin 2 kk ja heti vikoja.
    Vanha Samsung toimi aina moitteettomasti, ei ollut koko aikana minkäänlaista vikaa.
    Harmi vaan kun tämä uudehko Nokia on kytkykaupan mukana tullut, ei viitsi ostaa uuttakaan, kun tätä joutuu kuitenkin vielä maksamaan melkein sen 2 vuotta.

7. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Ota tarpeelliset datat talteen ennen päivitystä...

Jaa tämä viestiketju