1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6280 +email (paju.oulu.fi)

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kh0753, 6/9/06.

1. kh0753

Tykkäykset:
    0
    Moro,

Onko kukaan saanu toimimaan kyseisen palvelimen sähköpostia? Alkaa tuntumaan että se ei jostain syystä ole edes mahdollista. Tai tietääkö joku hyvän sovelluksen jolla sen voisi saada toimimaan?

Kiitän

2. goashem

Tykkäykset:
    0
    Katso apua sivulta http://www.oulu.fi/tietohallinto/ohjeet/mail/index.html ...

Itse en yliopiston mailiservereitä ole käyttänyt pitkään aikaan. Ohjaan kaikki yo-mailini Gmailiin, jonka lukeminen kännykällä on huomattavasti helpompaa. Tai siis Gmailin saa konfiguroitua suht helposti kännykkään.

3. Andreas

Tykkäykset:
    0
    SSL on oltava puhelimen mailiohjelmassa tuettuna. Muuten ei onnistu. Lisäksi yliopiston sertifikaatti mahdollisesti on joko hyväksyttävä joka kerta kun postia lukee, tai sitten se pitää asentaa puhelimeen (jos se sitä tukee). Ilman salausta posti ei toimi YOn palvelimilta.

Itse myös forwardoin postit aikaisemmin, mutta nyt P990:n myötä olen siirtynyt takaisin cc.oulu.fi:n käyttäjäksi, kun tuo värkki sitä salausta tukee.

Jaa tämä viestiketju