1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6270:n liuku

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja JanikaHH, 23/8/06.

1. JanikaHH

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään ongelmia 6270:n liun kanssa? Mulla puhelin on käynyt 4 kertaa huollossa sen asian takia ja puhelinta ei vaan korjata. Vian näkee sokeakin otsallaan mutta huollossa ne ei vikaa nää... Olisi ihan mielenkiintoista tietää onko muilla samantapaisia ongelmia.

Itse vika on se että liukukansi killuu "pohjan" päällä kun joku leikkikentän kiikkulauta. Sillä voisi singota kiviä vaikka naapurin päälle jos siltä tuntuisi...

Olen ottanut Nokiaan yhteyttä asian tiimoilta ja voin raportoida miten tässä tulee käymään.

2. gozela

Tykkäykset:
    0
    6270:sta en tiedä, mutta ainakin mun N80:een vaihdettiin uusi etulevy takuuseen juuri tuon "killumisen" takia (heilui ylös/alas noin pari milliä). Paikallisessa huoltoliikkeessä sanoivat, että on ominaisuus, mutta käskin niitä laittamaan sen keskushuoltoon Saloon, jossa sitten kyseinen korjaus oli tehty. Eli kannattaa vaatia niitä korjaamaan toi, koska se on vika eikä ominaisuus.

3. JanikaHH

Tykkäykset:
    0
    Jep jep

Mulla on nimenomaan siellä Salossa ollut luuri. Olen silti vahvasti sitä mieltä että siinä on vikaa, koska mun kaverilla oli sama "ominaisuus" ja se korjattiin. Taitaa olla pärstäkertoimessa vikaa kun ei mun luuria korjata. Noh, Nokialta vastausta odotellessa.

Jaa tämä viestiketju