1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6260:n muistikortin kansi??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Legge, 8/11/04.

1. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Nyt tulee taas sarjassamme tyhmisä kyssäreitä, mut miten hemmetissä ton luukun pitäis aueta? Ohjeissa lukee, että paina kevyesti, mut ei toi kyllä inahakkaan, vaikka painais kovemminkin. Ei viittis käydä kovin hirveesti survomaan. Pitääks sitä tosiaan painaa alaspäin?

2. Pyrzi

Tykkäykset:
    0
    Aluks se on aika tiukka mutta kyllä se siitä kun "repäsee" ylöspäin niin aukeaa. Ohjeet kyllä hämäs mua, tai sitten avaan kantta väärin, mutta ehjä kansi vielä tietääkseni on;)

3. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    No ei se kyllä munkaan kaaliin uppoo, et miten se vois painamalla sieltä ulos tulla...täytyy koittaa vetämällä.

4. -->Nokia<--

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97&amp;Saunalahti&amp;Mobiili-laajakaista
    Se pitää vain vetästä melko ronskisti. Ohjekirjan ohjeet kyllä oli vähän huonot.

5. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Joo kiitoksia. Vetämällähän se sieltä tuli, vaikka ohje kehottaa painamaan. Jopa englannin ja ruotsinkielinenkin ohje käski painamaan...ei hyvin ala tää mun ura Nokialaisen kanssa pitkästä aikaa ;)

Laitetaan tähän ny vielä toinenkin kyssäri saman tien. Elikkä ohjekirja väittää taas, että ladatessa kannen ledi vilkkuu, mutta mulla se kyllä palaa koko ajan...normaalia?

6. Universumin Keisari

Universumin Keisari

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Desire Z / Elisa
    ...niin mullakin, ihan normaalia...

...ai niin, siis palaa kun läppä on kiinni, ei pala jos läppä on auki...

Jaa tämä viestiketju