1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6233 vai 7373?? tarvitsen apuasi NYT

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja heidil, 9/2/07.

1. heidil

Tykkäykset:
    0
    heippa

tarvitse nyt todellakin jonkun enemmän perehtyneen apua!! olen pähkäillyt jo kuukauden päivät uuden puhelimen mallia. pakko myöntää että nokian puhelimet ovat todellakin tylsän näköisiä (palikkamaisia), mutta kun sellainen täytyisi työpaikan mukaan olla niin olen päätynyt 2 malliin; 6233 ja 7373. kumpi näistä on parempi, laadukkaampi, kestävämpi (sekä fyysisesti että akku)? onko näissä jotain pahempia vikoja tai muita asioita mitkä olisi ennen ostoa hyvä tietää.

kiitos todella paljon vastauksestasi etukäteen!

2. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Sanoisin, että 6233

Ominaisuuksiltahan nuo kaksi ovat lähes samoja: 2 megapiksen kamera, yhtä isot näytöt, mp3-soittin ja stereokaiuttimet yms.

Nämä erot nyt ekana pisti silmään: Tuossa 6233 mallissa on isompi akku eli periaatteessa sen pitäisi kestää kauemmin, 7373:ssa on taas suurempi sisäinen muisti ja säädettävä näytön kirkkaus.

Itse kyllä valitsisin tuon 6233 luurin. Luulisi olevan kestävämpikin kun on tuommoinen yksiosainen kapula eikä aukea minnekään 7373:llan tapaan.

Jaa tämä viestiketju