1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6233 vai 3250 ?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Byobbi, 17/2/07.

1. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Kumpi noista olisi parempi ostos? Hinta noilla malleilla on about sama, mutta mitenkä on sitten kameran, musiikkisoittimen, akkukeston ja käyttöliittymän laita? S40 on ainakin nopea ja helppo käyttää. S60 puhelimistakin vähän kokemusta (lähinnä 1 ja 2 rd malleista), mutta millainen mahtaa olla tuo 3rd? Jumittaako valikot ja muut toiminnot?

Lopuksi kysyisin vielä kaiuttimista. 6233:ssa on stereo kaiuttimet. Tekeekö niillä mitään vai onko vain jokin myyntikikka? Ainakin 3250 kajarin ääntä on kehuttu hyväksi.

2. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    ????

Eikö kukaan osaa vastata kysymyksiini?

3. matias92

Tykkäykset:
    0
    3250!

4. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Samaa mieltä, jos 1:n postauksen puhelimista valitsisin. Pieni ihme on mun mielestä se että ko. puhelin ei ole tullut niin suosituksi, ei siinä mun tietääkseeni ole mitään tyyppivikoja tms, eli vaan kehuja olen kuullut :)

S60 3rd on tarpeeksi nopea, ellei ole totaalisen heikkohermoinen ;)

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Nokia 6233 vs. Nokia 3250 XpressMusic

3250 XpressMusicissa on siis paremmat musiikkiominaisuudet. Ja muutenkin kyseessä on ihan ok luuri. Pidätkö muotoilusta ja tyylistä?

Vai olisiko 6233 enemmän omaan silmään? Sillä siinäkin on ihan ok ominaisuudet.

Mutta jos musiikinkuuntelua meinaa harrastaa, valinta käätynee kuitenkin tuonne 3250 XM:n puolelle.

6. kili_7

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Vivaz pro
    Mulla olis myynnissä ihka uusi Nokia 3250 puhelin, jos kiinnostaa lähtis 160€ ja takuuta vielä 1,5vuotta jäljellä ja kaikki mitä uutena niin tulee mukaan!

7. Byobbi

Byobbi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia 1110i
    Sorry, mutta hiukka myöhässä olet ;). Uuden puhelimen hankin jo tuossa pari kuukautta sitten.

Jaa tämä viestiketju