1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6230 + bluetooth ongelmat

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja rzzth, 9/4/04.

1. rzzth

Tykkäykset:
    0
    Noniin tuntuu siltä että aika monella on ollut ongelmia saada nokia 6230:n ja tietokoneen välille yhteyttä bluetoothilla, itse lukeudun heihin. Minun bluetoothina on epoxin dg03, ajureina on uusimmat valmistajan kotisivuilta.

Kun yrittän siirtää My Bluetoothplacessin kautta Obex filetransferrilla esim musiikkia tai kuvia tms. puhelimeen niin kun tietty määrä bittejä on siirtyny, yleensä kone katkaisee siinä n. 50-100kt kohdalla. Varoituslaatikko herjaa että "Filesharing error occurred on your computer" tietokoneessa ei pitäisi olla mitään vikaa kylläkään, sama viesti tulee toisellakin koneella.

Oisko kellään mitään ratkaisua ongelmaan? :), itse arvelisin ongelman liittyvän tuohon bluetooth dongleen ja sen ajureihin.

2. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Enpä osaa vielä auttaa muita ongelmien kanssa, mutta raportoin sen verran, että minulla yhdistelmä N6230 BT + Epox BT-DG03 -palikka toimii. Käytössä ovat siis Widcommin ajurit v1.2.1, koska uudempia en ole saanut toimimaan kunnolla aiempien laitteiden kanssa.

Tällä yhdistelmällä saan siis toimimaan BT Serial Portin ja PC Suite 5.8:n, synkattua kalenterin ja osoitekirjan Outlookin kanssa, siirrettyä MP3-kappaleita muistikortille jne. Sain myös BT Dialupin toimimaan.

t. teor

3. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    ebo: et viitsisi kertoa jotain linkkiä (jos on käsissäsi) josta saisi ladattua tuon mainitsemasi widcommin ajurin?

itselläni on hp/compaq nx7000 ja ajureina widcomm 1.4.2.x (ja ongelmia rutkasti, olisi kiva kokeilla josko vanhemmat ajurit toimisivat)

4. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En muista mistä ajurit nappasin. Jotkut vanhat ajurit (bluetooth.zip) saa ainakin maahantuojan sivuilta:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1679

t. tero

5. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Ok. Kokeilen verkkokauppa.comin palvelimella olevaa bluetooth.zippiä

6. mobiilisti Vieras

Laitteena TDK:n USB adapteri ja TDK Bluetooth Software 1.4.2 Build 18 toimii PC-Suite 5.8 kanssa hyvin.

7. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tiedoksi muuten Nokia 6230:n + HP iPaq h1940:n ja h2210:n omistajille.

HP on julkaissut useita ROM-päivityksiä Bluetooth-ongelmaan liittyen, ja näistä tuoreimman pitäisi korjata paritusongelman 6230:n kanssa.

t. tero

Jaa tämä viestiketju