1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6230...6600

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mixer, 6/7/04.

1. mixer

Tykkäykset:
    0
    Moikka! jop tiedän että olisi pitänyt jatkaa johonkin vanhaan ketjuun mut kun ..uuten en oikein sitten tiennyt et mihin

asiaan: eli noiden kahden mallin välillä menee valintataisto tällä hetkellä..tosin 7610 houkuttele jotensakkin
    Mutta kuinka tuo 6230 näytön koko? nimenomaan paljon kalenteria käyttävälle onko noissa miten merkittävä ero käytännössä. En tiedä, kun en ole päässyt sitä kunnolla "räppäämään" ? 6600 näyttö vaan teki kyllä vaikutuksen (et meinaa noi aiemmin luetut bugitkin unohtua) Tosin radio olisi tosi hyvä...miksei noita asioita saada samaan puhelimeen eikä vaan niin helv..paljon eri malleja..

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Osta Siemens SX1, niin siinä on iso näyttö ja radio.

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja kehno näppäinjärjestys ;)

Itse tekisin päätöksen 7610:n ja 6230:n väliltä tarpeesta riippuen.

4. mixer

Tykkäykset:
    0
    Itse tekisin päätöksen 7610:n ja 6230:n väliltä tarpeesta riippuen.[/quote]

No..kyllä näinkin olen ajatellut kun räpläsin juhannuksen tuota 7610:aa, ja kyllä mulle sanottiin et 6600 on buginen. Tosin, minä haluan suhkot ison näytön ja hyvän kalenterin. Noita kalenterierojakaan ei vaan meinaa saada millään selville netissä..ja oikein montaa kertaa ei kehtaa puh.kaupassa käydä et "kuinkas se malli jne" )
    Mutta nyt ollaan kyllä menossa rajamaille kun aloin jo kattella Håkanin k700! (vitsi vitsi) ...Pääseekö sen käyttiksen ajattelutavasta selville nokialaiseen tottunut? Ja se kalenteri, onko se samanlainen kun näissä noksuissa? Ja vielä ..ymmäränkö oikein et tuo sx1 on samalla softalla varustettu kun 6600..ei kai?

5. Zack

Tykkäykset:
    0
    7610 kehiin vaan. Jos räpläsit 7610:ä viikonlopun niin kai sitten katsoit että minkälainen kalenteri siinä on. Minusta helkutin kätevä!

6. mixer

Tykkäykset:
    0
    Jo jo, Nokialaisten kalun tiedän mutta SE:n ja SX:än?

7. Zack

Tykkäykset:
    0
    Aiheen otsikko ei välttämättä saa innostettua SX1:n ja SE:n omistajia vilkaisemaan tätä ketjua joten uskon että parhaiten vastauksen saat SX1:stä Siemenssin foorumilta ja SE:n foorumilta. Olet varmaan jo käynytkin.... mutta näin.

8. Shenzu

Tykkäykset:
    0
  9. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    ostin 6230:n,edellinen koneeni oli ollut 6600,JA TUO 6230 LÄHTI kiertoon parinpäivän päästä,tilalle tuli 7610 ja on hyvä

ps siimenssi sx1 oli tunnin,jonka jälkeen luovutin :)

Jaa tämä viestiketju