1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6230/6600 & Logitech BT MouseKeyb & Linux/Win

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Angelus, 19/4/04.

1. Angelus

Tykkäykset:
    0
    Eli suunnitelmissa olisi ostaa Nokia 6230 tai 6600 ja sitten joskus tulevaisuudessa ehkä Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth.

Onko kenelläkään kokemuksia tästä kombinaatiosta. Eli bluetooth adapterina käyttäisin ton näppis&hiiri paketin laturia
    Eli toimiiko hiiri & näppis kunnolla samaan aikaan vai toimiiko ollenkaan kun siirtää tavaraa compuutterista kännyyn tai toisinpäin.
    Samaisen bt adapterin kautta ajattelin käyttää GPRS/EDGE nettiä. Riittääkö tehot?

Eiköhän tässä ole jo ihan tarpeeksi kysymyksiä :)

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tuon LCDMXfB:n rinnakkaismalli Logitech DiNovo ja vielä pari viikkoa sitten oli 6600 ja nykyisin 6230.

Toimii oikein hyvin. Logitechilla on käytössä samat Widcommin ajurit kuin muillakin yleisimmillä BT-dongleilla.

Tämäkin toimii. En ole suuremmin surffaillut kännykän kautta tällä kokoonpanolla kun koneen vieressä seinästä tulee laajakaista sisään, mutta kerran piti tätäkin kokeilla 6600:n kanssa ja hyvin näytti toimivan. Samaan aikaan et kuitenkaan voi surffata ja siirtää tavaraa kännykkään/-kästä. Niin ja tuossa koneessa mulla on käyttiksenä WinXP Pro.

3. Angelus

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia
    Eiköhän nämä tiedot riitä aluksi :)

4. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    OT: Microsoftin BT-näppis-hiiri -yhdistelmällä on turha koittaa. Onneksi Logitech on tajunnut että kyseessä on stantardi. =)

5. John Cooper

Tykkäykset:
    0
  6. Angelus

Tykkäykset:
    0
    Juu onneksi ei tässä talossa ole Microsoftin hiiren ja näppiksen raakileita, eikä tuu =)
    Linuxin puolella ei varmaan edes kannata yrittää saada Mikkisoftan pakettia toimimaan :D

HooHoo: Mitäs oot tykänny DiNovo paketista ? Ainakin hienon näkönen kuvien perusteella. Onko näppiksen ergonomia hyvä ?

Nimimerkil. L Cordless Desktop Opticalin omistaja

7. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Never say never ;)

Olen tykännyt kovasti - paras näppis mitä PC:n kanssa (vuodesta 1981 jos nyt oikein muistan...) olen koskaan käyttänyt. Hinta tosin on kova, mutta kokeiltuaan ei pysty enää sillä kohtaa säästämään ;)

Jaa tämä viestiketju