1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6210:n korjaaminen?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja mictian, 9/1/03.

1. mictian

Tykkäykset:
    0
    Vanha sotaratsu päätti sitten tuossa juhlia itsenäisyyspäivää, ja lopetti toimintansa.
    Kävin kysyyn korjausliikkeestä, mitähän maksaisi korjaus, osasivat sanoa vian ja hinnan pelkän vian selityksen perusteella, joku kappa, koppa tjsp piiri irti juotoksistaan, korjaus maksaisi 100e

Tuota hintaa en tuosta rupea maksamaan, uusi puhelinkin kun on jo ja ~100e:llä saa toimivia samanlaisia käytettynä, mutta tuli mieleen, saisiko tuota itse korjattua, tai jotenkin vängettyä takuuseen? (luuri on 1v 11k vanha, mutta toisaalta mitä kuluttajansuojat jne sanoo tyyppivioista? Semmoiseksi kun tuon itse laskisin, ei vissiin ainut 6210 missä tuo vika ollut) Ja jotenkin normaali maalaisjärkikin sanoo, että 2300mk vehkeen pitäisi toimia yli vuoden.

Vai mitä jengi tarjoaisi moisesta, siis 1v11kk vanha 6210, mukaan laturi ja lataava pöytäteline (laturi siis kiinni telineeseen, ja luuri latautuu aina telineessä ollessaan)

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Huolloilla ei ole valtuuksia päättää tuon tyyppisistä virhevastuukorjauksista, joten sinun täytyy ottaa yhteyttä suoraan Nokiaan. Siis jos haluat asiaa yrittää tällä perusteella hoitaa.

Vikaa ei voi korjata itse, taitaa olla jotain pintaliitoskomponentteja, joita on vähän paha mennä ilman oikeita työkaluja ja koulutusta korjailemaan.

3. luurri

Tykkäykset:
    0
    Kyllä sen ccontin tai cobba-piirin saa halvemmallakin kiinni. Nestemäistä fluxia vaan ja butaanitoho, esim Steinel.

Jaa tämä viestiketju