1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6131:n takakannen avaamisongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mauq, 20/2/07.

1. Mauq

Tykkäykset:
    0
    Kuten otsikosta näkyy en siis saa 6131:n takakantta irti. Olen yrittänyt vaikka millä ilveellä (ohjekirjan mukaisella tavalla) saada takakuorta irti, jotta voisin asentaa kännykkääni micro sd- kortin. Minulla oli tämä sama avaamisongelma ensimmäistä kertaa kännykkäni saadessa, kun yritin saada akun kännykkäni sisään, mutten tässä onnistunut, joten jouduin viemään kännykän takaisin liikkeeseen, jossa sitä ei saanut auki vastakuin joku takahuoneen ekspertti, joka sanoi, että se pitää avata, vastoin mukana tulleita ohjeita, painamalla sivuista ja sitten takakuorta työntämällä. Olen nyt yrittänyt saada kännykkääni auki kaikilla mahdollisilla keinoilla mutten onnistu. Voisiko joku, jolla on kokemusta, kertoa miten saan 6131:n takakuoren irti, jotta voisin asentaa siihen micro sd- kortin, koska liike josta ostin kännykkäni on sen verran kaukana, etten pääse sinne vähään aikaan ja haluasin oppia itse avaamaan kännykkäni. Kiitos.

2. monrulen

monrulen

Tykkäykset:
    0
  3. Mauq

Tykkäykset:
    0
    Ei aukea ei...

4. monrulen

monrulen

Tykkäykset:
    0
    Sain hyppysiini tuon 6131:n ja kokeilin tuota takakantta. Oli kyllä ihmeen tiukka, mutta sain kyllä takakannen auki tuolla tavalla mitä Nokian sivulla näytetään. Painat toisella kädellä siitä kohdasta missä lukee nokia ja toisella työnnät sitä kantta ylöspäin/alaspäin riippuen kumminpäin pitää luuria handussa.

5. Plau

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Kantsii ekaksi aukasta se Port-to-Port liitännän suoja.

Sen jälkeen oon molemmilla peukuilla tyäntäny takakantta ylöspäin.

6. Mauq

Tykkäykset:
    0
    Sain sen vihdoinkin auki, kiitokset auttaneille.

7. Zomeone

Tykkäykset:
    0
    Vähän aikaa availet, niin ei ole tiukka enää.

Itsellä toi p2p liitännän läppä ei kestä enää kiinni :/

Jaa tämä viestiketju